صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

واکنش زیدان بعد از شکست سنگین برابر تاتنهام

سرمربی رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر تاتنهام راضی نیست با این حال نمی تواند از آنها انتقاد کند.
به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، نتایج ناامید کننده رئال مادرید با زین الدین زیدان ادامه دارد و این بار کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا یک نتیجه ناامید کننده به دست آوردند.
رئال که در دور برگشت مرحله گروهی مهمان تاتنهام بود با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد.
زیدان با وجود شکست تیمش حاضر نیست که از بازیکنان انتقاد کند. او همچنین تاتنهام را یکی از گزینه های اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری معرفی کرد.
سرمربی رئال مادرید گفت: بازی بدی را به نمایش نگذاشتیم اما باید این واقعیت را قبول کرد که تاتنهام بهتر از ما بود و آنها شایسته پیروزی هستند. چند فرصت خوب را روی دروازه حریف خلق کردیم و می توانستیم حداقل یک تساوی به دست آوریم اما شانس با ما یار نبود و در نهایت این تاتنهام بود که سه امتیاز را به دست آورد.
او ادامه داد: طبیعی است که شکست بد است. ما شبی تلخ را در لیگ قهرمانان اروپا پشت سرگذاشتیم. روزهای خوبی را پشت سر نمی گذاریم و احساس خوبی نداریم. باید دوباره تمرکز خود را به دست آوردیم. گاهی اوقات یک تیم در طول فصل گل های زیادی به ثمر می رساند و گاهی اوقات هم شرایط خوب نیست و نمی تواند گل بزند. رئال در بحران نیست و این شرایط را پشت سر می‌گذارد.
زیدان درباره دلایل شکست تیمش گفت: بعضی از بازیکنان از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار ندارند. وضعیت ما بسیار بد نیست اما خوب هم نیستیم و باید این وضعیت را تغییر داد. دو شکست پیاپی را متحمل شدیم و این نشان می دهد که وضعیت ما خوب نیست و نیاز به تغییر داریم. آنچه که به آن نیاز داریم گلزنی است. درست است که دو بار پیاپی تن به شکست دادیم اما به بازیکنانم ایمان دارم و دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد.
سرمربی رئال در پایان گفت: نمی توانم بازیکنانم را سرزنش کنم و دلیلی برای نگرانی هم وجود ندارد. شکست تلخ است اما ما تیم بزرگی هستیم و می دانیم چگونه این شرایط را پشت سر بگذاریم. تاتنهام تیم بسیار خوبی نشان داد و شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان دارد.