صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان تشریح کرد:

جزئیات اقدامات راه و شهرسازی کردستان برای بهسازی محور سنندج- مریوان

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از بهسازی محور سنندج-مریوان به عنوان یکی از اولویت‌های راه و شهرسازی کردستان نام برد و اقدامات انجام شده را تشریح کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، شهرام ملکی گفت: بهسازی محور سنندج به سمت مریوان یکی از مطالبات جدی و گذشته مردم است.
ملکی ادامه داد: محور سنندج به مریوان در مسیر واریانت تیژتیژ به گاران به طول ۵۲ کیلومتر به عنوان مسیر جدید در حال ساخت است که از این ۵۲ کیلومتر در سنوات گذشته حدود ۳۰ کیلومتر از آن با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد  در دستور کار بوده و ادامه این مسیر، ۲۲ کیلومتر باقی‌مانده سال گذشته با برآورد ۹۶ میلیارد تومان، این را که شامل یک تونل به طول ۱۸۸۴ متر است به مناقصه گذاشتیم والان پیمانکاران رتبه ۱ که پیمانکاران خیلی فعالی هم هستند در این مسیر مشغول به فعالیت هستند.
وی گفت: امیدواریم با منابع خوبی که در این محور توسط وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه به ویژه دفتر مقام معظم رهبری به این پروژه اختصاص دادند بتوانیم در برنامه زمان‌بندی مشخص که پیش‌بینی کردیم بیشترین حجم از کار را در سال ۹۷ شاهد بهره‌برداری از این مسیر باشیم و بتوانیم شرایط افتتاح را متعاقب آن در دستور کار داشته باشیم.