صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

احمدزاده: هدفمان قهرمانی در مسابقات بین قاره‌ای است

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی می‌گوید هدف ایران در مسابقات بین قاره‌ای رسیدن به مقام قهرمانی است.

 

به گزارشکسب و کار نیوزبه نقل از ایسنا تیم ملی فوتبال ساحلی در نخستین بازی خود در جام بین قاره‌ای که به میزبانی امارات برگزار می‌شود، توانست تیم ملی پاراگوئه را با حساب ۵ بر ۲ شکست دهد.
محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی، درباره پیروزی تیم ملی مقابل پاراگوئه اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم پاراگوئه را ببریم. معمولا بازی اول هر تورنمنتی سخت است. پاراگوئه تیم خیلی خوبی است. آن‌ها از رقبای اصلی ما هستند. شرایط زمین افتضاح است و ماسه زمین خوب نیست. خدا را شکر می‌کنیم که با گذشت زمان بازی، بر توپ و میدان سوار شدیم و بازی را بردیم.
او درباره شروع متزلزل تیم ملی در ابتدای بازی و عقب افتادن از پاراگوئه، گفت: به هر حال بازی اول همه مسابقات سخت است. مقداری زمان می‌برد بازیکنان به شرایط استادیوم و زمین عادت کنند. امیدوارم برنامه‌های کادرفنی را به دقت در زمین پیاده کنیم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی با بیان این که پیش از این با اوکتایو کار کردند و به خوبی از یکدیگر شناخت دارند، افزود: قبل از میرشمسی، اوکتاویو سرمربی تیم ملی بود. چند سال با او کار کردیم. ما پیشرفت فوتبال ساحلی را مدیون او هستیم. روند تیمی ما زیاد تغییر نکرده که بگوییم شرایط تیم متفاوت است. چیزهای جزئی در تیم تغییر کرده است. نمی‌توانیم بگوییم سیستم کدام مربی خوب یا بد است. ما بازیکن هستیم و به حرف مربیان گوش می‌دهیم و نتیجه گرفتن تیم ملی از همه چیز مهم‌تر است.
احمدزاده در پاسخ به این سوال که امیدوار به کسب عنوان آقای گلی و قهرمانی جهان به همراه تیم ملی است، گفت: به آقای گلی فکر نمی‌کنم چون اصلا مهم نیست. هدفمان این است که تیم ملی نتیجه بگیرد و مردم کشور و خانواده‌های‌مان خوشحال شوند. هیچ چیز دیگریمهم نیست و روی هدفی که دنبال می‌کنیم تمرکز داریم. هدفمان قهرمانی است اما نمی‌گوییم ۱۰۰ درصد قهرمان می‌شویم. ان‌شاء‌الله بازی به بازی بهتر شویم و به هدفمان دست پیدا کنیم.