صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با حضور نایب رئیس مجلس، وزیر ورزش و جوانان و رئیس کل بانک مرکزی صورت گرفت:

تقدیر از عملکرد بانک سپه در طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج

بانک مرکزی از عملکرد موفق بانک سپه در طرح پرداخت ضربتی وام ازدواج تقدیر کرد.
 در مراسم تقدیر از دست اندر کاران پرداخت طرح ضربتی وام ازدواج که با حضور نایب رئیس مجلس دکتر پزشکیان، وزیر ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر، سیف رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک های موفق در این طرح برگزار شد لوح تقدیر عملکرد بانک سپه توسط سیف رئیس کل بانک مرکزی به محمدکاظم چقازردی مدیرعامل این بانک اهدا شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، براساس این گزارش در ابتدای این مراسم میر محمدصادقی مدیراعتبارات بانک مرکزی با ارائه گزارشی از اجرای طرح ضربتی وام ازدواج اظهار داشت: در این طرح که از ابتدای مرداد ماه سال جاری آغاز شده است به 520 هزار نفر وام یکصد میلیون ریالی ازدواج به زوج های جوان پرداخت شده است.
دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز طی سخنانی از عملکرد بانک های عامل به دلیل مشارکت مؤثر در اجرای طرح ضربتی وام ازدواج و تسهیل شرایط خانواده ها برای جوانان تشکر کرد.
دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی نیز با تشکر از عملکرد بانک های عامل از طرح ضربتی وام ازدواج گفت: سنت زیبای قرض الحسنه یکی از مهم ترین برکات اجرای قانون بانکداری بدون رباست که امیدوارم استمرار این سنت حسنه آثار مثبت بیشتری برای گشودن گره های بیشتر از مشکلات زندگی مردم داشته باشد.
در پایان این مراسم لوح تقدیر از عملکرد بانک های عامل در طرح پرداخت ضربتی وام ازدواج توسط وزیر ورزش و جوانان و رئیس کل بانک مرکزی به مدیران عامل بانک ها اهدا شد.