صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس ستاد اربعین شهرستان شاهرود:

پذیرای 150 هزار زائر اربعین در کربلا هستیم

مهندس هاشمی معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود از پذیرایی 150 هزار زائر اربعین در کربلا خبر داد. رئیس ستاد اربعین شهرستان شاهرود در گفتگو با خبر نگار ما گفت : تا کنون بیش از 14 جلسه ستاد اربعین برگزار شده است.

 مهندس هاشمی افزود:  بمدت 10 روز و هر روز 15 هزار نفر و هر وعده 5 هزار نفر در کربلا پذیرایی میشوند.
به گزارش کسب و کار نیوز مهندس هاشمی معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود از پذیرایی 150 هزار زائر اربعین در کربلا خبر داد. رئیس ستاد اربعین شهرستان شاهرود در گفتگو با خبر نگار ما گفت : تا کنون بیش از 14 جلسه ستاد اربعین برگزار شده است. مهندس هاشمی افزود:  بمدت 10 روز و هر روز 15 هزار نفر و هر وعده 5 هزار نفر در کربلا پذیرایی میشوند.
مهندس هاشمی در ادامه گفت: به همت مردم با صفای شهرستان شاهرود امسال 4 موکب در کربلا برپا خواهد شد
وی افزود : بیش از 6 دستگاه تریلی و کامیون ، کمک های غیر نقدی مردمی ، امکانات و تجهیزات در دو روز گذشته عازم کربلا شده است.
مهندس هاشمی در ادامه گفت : یک میلیارد ریال کمک های نقدی و اقلام مردمی تقریبا به مبلغ 600 میلیون ریال جمع آوری شد وی در ادامه افزود : 110 نفر خادم الحسین (100 نفر آقا و 10 نفر خانم) جهت خدمت به زائران به کربلا اعزام شده است. رئیس ستاد اربعین شهرستان شاهرود گفت بیش از 3 هزار نفر اسکان شب پیش بینی کرده ایم و کمک های مردمی اعم از برنج، گوشت، عدس ، سیب زمینی، پیاز و ... و همچنین 1 دستگاه خبازی تهیه نان و یک تیم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شاهرود عازم مرز مهران شده است. شایان ذکر است امسال دومین سال است که به همت مردم شاهرود موکب در کربلای معلی برپا گردیده است.