صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

دفتر موسسه خیریه کودکان (محکم) با حضور مدیر استانی بانک ایران زمین در مشهد افتتاح شد

مراسم افتتاحیه دفتر موسسه خیریه حمایت از کودکان با ناهنجاریهای مادرزادی (محکم) با حضور مدیر استانی بانک ایران زمین، جمعی از مسئولین استان و خبرنگاران در محل مجمع خیرین سلامت استان خراسان برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، علی اکبر ریحانی مدیر شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی در این مراسم با اعلام همراهی این با این موسسه گفت: بانک ایران زمین در جهت مشارکت و حمایت از این امر خداپسندانه و در چارچوب دستورالعمل های بانک مرکزی آماده ارائه خدمات مالی به این موسسه است.
دکتر صلاح الدین دلشاد رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل موسسه محکم و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در این مراسم گفت : شعار و خط مشی موسسه این است که هیچ بیمار نابهنجار مادرزادی نباید در کشور بدلیل فقر از سلامت جسمانی بی بهره باشد.
ناهنجاریهای مادرزادی به بیماریهایی گفته میشود که در اثر اختلال در روند سیر تکاملی برخی از اعضای بدن یا احشا، در دوران جنینی ایجاد میگردد که در بین اقشار جامعه بیشترین آسیب را خانواده های محروم و نیازمند متحمل میشوند. موسسه خیریه محکم در سال 1384 به منظور حمایت مالی جهت درمان و جراحی ، آموزش و جلوگیری از شیوع این بیماریها در تهران شروع بکار کرد.