صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس امور پژوهش های منابع انسانی و تحول اداری شرکت ملی گاز ایران در بازدید از شرکت گاز استان سمنان گفت

استقرار و جاریسازی مدلهای تعالی مهمترین ابزار دستیابی به توسعه کیفی در شرکت ملی گاز است

حمیدرضا ادیب نیا رئیس امور پژوهش های منابع انسانی و تحول اداری شرکت ملی گاز در جمع تیم ارزیابی اولین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز، اعضای هیئت مدیره و اعضای کارگروه های تعالی شرکت گاز استان سمنان گفت: همزمان با پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت ملی گاز ایران و تغییر رویکرد کلان این شرکت از توسعه کمی به توسعه کیفی؛ حرکت به سمت استقرار و جاریسازی مدلهای تعالی در کلیه شرکتهای زیرمجموعه شرکت ملی گاز آغاز گردید.

به گزارش کسب و کار نیوز حمیدرضا ادیب نیا رئیس امور پژوهش های منابع انسانی و تحول اداری شرکت ملی گاز در جمع تیم ارزیابی اولین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز، اعضای هیئت مدیره و اعضای کارگروه های تعالی شرکت گاز استان سمنان گفت: همزمان با پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت ملی گاز ایران و تغییر رویکرد کلان این شرکت از توسعه کمی به توسعه کیفی؛ حرکت به سمت استقرار و جاریسازی مدلهای تعالی در کلیه شرکتهای زیرمجموعه  شرکت ملی گاز آغاز گردید.
ادیب نیا با اشاره به روند شکل گیری جایزه سرآمدی در صنعت نفت افزود: نشست شورای سیاست‌گذاری اعطای جایزه سرآمدی در صنعت نفت به میزبانی شرکت ملی گاز ایران و با حضور نمایندگان وزارت نفت، چهار شرکت اصلی و دبیر "جایزه تعالی" پتروشیمی به عنوان میهمان افتخاری مهرماه ۹۵ برگزار و مدل تعالی EFQM به عنوان مدل مرجع ارزیابی شرکتهای زیرمجموعه این وزارت انتخاب شد.
رئیس امور پژوهش های منابع انسانی و تحول اداری شرکت ملی گاز  ادامه داد: مطابق نظام‌نامه "جایزه سرآمدی و بهبود مستمر" وزارت نفت، "شورای هماهنگی جایزه" در شرکت ملی گاز تشکیل و بر اساس تصمیمات این شورا مقرر شد شرکتهایی از مجموعه شرکتهای ملی گاز که سالهای گذشته موفق به کسب تقدیرنامه ۳ ستاره به بالا جوایز ملی شده اند مورد ارزیابی قرار گرفته و شرکتهای برتر برای رقابت در سطح وزارت نفت انتخاب و نهایتاً برترین‌های وزارت نفت برای رقابت در سطح ملی مشخص گردند.
ادیب نیا مهم ترین هدف جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز را یادگیری شرکتها دانست و تأکید کرد: به منظور اجرای صحیح و کامل فرآیند یادگیری؛ ارزیابان این جایزه از بهترین ارزیابان جوایز ملی انتخاب شده اند.
وی ابراز امیدواری نمود در خلال این ارزیابی نکات مثبتی از تیم ارزیابی به شرکتها منتقل گردد و شرکتها با تمرکز بر نقاط قابل بهبود در مسیر توسعه کیفی قدم بردارند.
شایان ذکر است یازده شرکت از مجموعه ۵۲ شرکت و منطقه عملیاتی زیرمجموعه شرکت ملی گاز در سالهای گذشته موفق به کسب تقدیرنامه ۳ ستاره به بالا جوایز ملی شده اند و شرکت گاز استان سمنان نیز سال گذشته موفق به کسب به تقدیرنامه چهار ستاره هفتمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی شده است.