صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین خبر داد

اعلام سامانه رسمی جمع‌آوری نذورات

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین با بیان اینکه ۱۶۰۰ موکب ایرانی در ایام اربعین خدمات رسانی خواهند کرد گفت: برنامه‌ریزی شده تا موکب‌های ایرانی تاز ۵ تا ۲۵ صفر خدمات ۲۰ روزه داشته باشند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، حسن پلارک با بیان اینکه ۱۶۰۰ موکب ایرانی در ایام اربعین خدمات رسانی خواهند کرد، گفت: برنامه‌ریزی شده تا موکب‌های ایرانی پس از برچیده شدن موکب عراقی‌ها تا چند روز فعال باشند.
وی با بیان اینکه تعداد زائران ایرانی مراسم اربعین حسینی در سال گذشته حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بود، افزود: طبق پیش‌بینی‌ها امسال حدود ۳ میلیون نفر از کشورمان در مراسم اربعین حسینی حضور می‌یابند که به همین منظور نقاط ضعف سال‌های گذشته رفع شده و خدمات‌دهی نیز افزایش می‌یابد.
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی (ع)، گفت: تنها سامانه رسمی و مورد تایید برای جمع آوری نذورات کد #۱۰۴۰*۷۸۰*( ستاره هفت هشتاد ستاره ده چهل مربع) است.
وی اظهار داشت: در کربلا، نجف اشرف، در مسیر کربلا و کاظمین، مقبره طفلان مسلم و... نیز در داخل خاک عراق خدمات رسانی انجام خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته است.
پلارک خاطرنشان کرد: خدمات موکب‌های ایرانی از ۵ صفر تا ۲۵ صفر خواهد بود که مدت ۲۰ روز خدمات‌رسانی انجام خواهد شد؛ در واقع خدمات‌رسانی به‌وسیله خود مردم و در موکب‌ها انجام خواهد شد.
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین هم در ادامه درباره خدمات‌رسانی موکب‌ها، گفت: موکب‌های ما امسال هم رشد کیفی داشته هم رشد کمی یافته‌اند.
وی افزود: امسال مدت ویزا ۳ ماهه است و زائران می‌توانند یک ماه در عراق بمانند.