صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

جوادی

خادم برای سرمربیگری چراغ سبز نشان داد

این عضو شورای فنی کشتی آزاد با بیان این که رسول خادم برای سرمربیگری تیم ملی چراغ سبز نشان داده است گفت: او مانند بسیاری دیگر اهل کت و شلوار پوشیدن و پشت میز نشستن نیست و دلش برای موفقیت کشتی ایران می‌تپد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازایسنا، ابراهیم جوادی درباره سرانجام معرفی سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان اظهار کرد: قرار است شورای فنی کشتی آزاد به‌زودی جلسه‌ای را برگزار و سرمربی تیم ملی را معرفی کند. ان‌شاءالله با هم‌فکری اعضای شورای فنی و بحث و بررسی دقیق بهترین گزینه ممکن که حضورش به نفع کشتی ایران باشد معرفی خواهد شد.
 
این عضو شورای فنی کشتی آزاد درباره احتمال حضور دوباره رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در رأس تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و اینکه آیا خادم به پیشنهاد شورای فنی در این‌باره چراغ سبز نشان داده است یا خیر؟ گفت: خادم از همان ابتدا هم که وارد هیأت رییسه اتحادیه جهانی کشتی شد و این سمت بسیار مهم را به‌دست آورد بارها می‌گفت دلش برای تمرین و کنار بچه‌ها بودن تنگ شده است. خادم آن‌قدر که برای کار فنی در تیم ملی تمایل داشت برای حضور در هیأت رییسه اتحادیه جهانی تمایل نداشت.او دلش برای موفقیت کشتی ایران می‌تپد و دوست دارد کشتی همیشه در اوج باشد. او به پیشنهاد اعضای شورای فنی برای قبول مجدد سرمربیگری تیم ملی چراغ سبز نشان داده و امیدوارم بهترین تصمیم ممکن گرفته شود.
 
او افزود: خادم مانند بسیاری دیگر اهل کت و شلوار پوشیدن، پشت میز نشستن، ریاست و این حرف‌ها نیست. او دوست دارد کنار تشک در کنار کشتی‌گیران عرق بریزد و از جان و دل برای موفقیت کشتی‌گیران مایه بگذارد که این امر نشان‌دهنده روحیات و دلسوزی او برای کشتی ایران است. او به‌واسطه ارتباط بسیار نزدیک و دلسوزانه‌ای که با کشتی‌گیران دارد قطعاً حضورش باعث افزایش روحیه و جنگندگی کشتی‌گیران خواهد شد.
 
جوادی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از برگزاری رقابت‌های گروه "الف" کشتی آزاد جوانان ایران که با قهرمانی توابع تهران به پایان رسید گفت: فدراسیون کشتی و شخص رسول خادم اهمیت ویژه‌ای را برای رده‌های پایه قائل است و برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی را برای پشتوانه‌سازی کشتی ایران انجام داده که فواید آن نصیب کشتی ایران خواهد شد. در گروه الف ۱۰ استان برتر کشتی ازاد جوانان به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت تیم توابع تهران با برتری مقابل مازندران به عنوان قهرمانی رسید.
 
این عضو شورای فنی کشتی آزاد درباره عملکرد خوب برخی کشتی‌گیران جوان ایران در این رقابت‌ها و اینکه آیا فدراسیون برنامه‌ای برای بارورکردن استعداد این افراد دارد یا خیر؟ گفت: قطعاً این‌گونه خواهد بود. من برخی کشتی‌گیران را مشاهده کردم که از استعداد بسیار خوبی برخوردارند و در صورت حمایت می‌توانند پشتوانه‌های بسیار خوبی برای تیم ملی بزرگسالان ایران باشند. کادر فنی تیم ملی جوانان از نزدیک ناظر این رقابت‌ها بود و بر نحوه عملکرد کشتی‌گیران با استعداد نظارت داشت تا از وجود آنان در اردوهای تیم ملی استفاده کند.
 
وی با تاکید بر اینکه لازمه پیشرفت کشتی ایران، افزایش دانش مربیان در سراسر کشور است خاطرنشان کرد: چندی پیش در جلسه شورای فنی، کمیته‌ای به ریاست مجید خدایی یکی از اعضای شورای فنی تشکیل شد تا با حضور در شهرستان‌های مختلف برای مربیان کلاس آموزشی برگزار کند.
 
جوادی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر مهم‌ترین بحث کشتی ایران، موضوع انتخابات ریاست این فدراسیون است گفت: روز چهارشنبه زمان ثبت‌نام برای انتخابات فدراسیون به پایان رسید و در نهایت ۱۰ نفر برای این پست ثبت نام کردند. امیدوارم در نهایت با رأی اعضای مجمع و مشاهده و بررسی برنامه‌های کاندیداها، بهترین گزینه ممکن به عنوان رئیس آینده این فدراسیون انتخاب شود.