صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

فرمانده انتظامی استان ایلام تأکید کرد:

بسیج تمامی امکانات پلیس ایلام برای ارائه خدمت به زائران اربعین

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس استان ایلام تمامی امکانات خود را برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بسیج کرده است.
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس استان ایلام تمامی امکانات خود را برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بسیج کرده است.
به گزارش کسب و کار نیوز، سردار نور علی یاری با بیان اینکه تجربیات چند سال اخیر کمک زیادی به برنامه‌ریزی درست و بهتر برای تسهیل تردد زائران در سال جاری کرده است، اظهارداشت: همه تمهیدات و برنامه های پیش بینی شده در حوزه های مختلف امنیتی، انتظامی و ترافیکی در حال اجرایی شدن می باشد.
وی با اشاره به اینکه در فاصله 20 روزه تا پیاده روی بزرگ اربعین، نیروی انتظامی استان ایلام با تمام توان در حال آماده کردن تمامی امکانات برای خدمت رسانی به زائران مراسم پیاده روی اربعین حسینی است، افزود: نیروی انتظامی به ‌عنوان خط مقدم تأمین امنیت زائران تلاش خود را برای باشکوه برگزار شدن این مراسم و تردد امن و بدون خطر زائران می‌کند.
فرمانده انتظامی استان ایلام به برنامه ریزی قرارگاه اربعین بعد از اتمام رزمایش اربعین در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: اگرچه نیروی انتظامی مسئولیت تأمین امنیت زائران را بر عهده دارد، اما همه دستگاه‌ های نظامی و اطلاعاتی پای ‌کار هستند و با اشراف کامل و هرچه‌ تمام‌تر اجازه کوچک‌ترین خدشه به امنیت زائران را نمی‌دهند.