صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش

امضای توافقنامه بین سازمان منطقه آزاد کیش وشرکت هواپیمایی ترکیه

توافقنامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد کیش و هواپیمایی ترکیه امضاء شد.
با هدف توسعه گردشگری و تبدیل کیش به یکی از مقاصد سفر در بسته های پیشنهادی تورگردانان خارجی توافقنامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی ترکیه منعقد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، نشست انعقاد تفاهم نامه با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش ، معاون مدیر عامل شرکت هواپیمایی ترکیه و مدیران ارشد این شرکت هواپیمایی در مقاصد ایران در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.
بر اساس این توافقنامه شرکت هواپیمایی ترکیه که بیشترین مقاصد پروازی را در دنیا داراست، به مدت یک سال جزیره کیش را در سطح بین المللی و در تمامی خطوط پروازی تبلیغ کند . همچنین به منظور معرفی کیش روزانه 50 گردشگر خارجی بیزینس کلاس این پروازها که بلیت شهرهای گردشگری ایران را خریداری کرده اند می توانند با تور سه روزه رایگان به کیش سفر کنند و از امکانات اقامتی و گردشگری کیش بهره مند شوند.
انتظار می رود با امضای این توافقنامه ، جزیره کیش به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در خلیج فارس به گردشگران موثر خارجی معرفی شود. همچنین برگزار کنندگان تورهای بین المللی جزیره کیش را به عنوان یکی از مقاصد خوب به گردشگران کشورهای مختلف معرفی کنند.
شایان ذکر است ، شرکت هواپیمایی ترکیه در 121 کشور دارای 300 نقطه پروازی است.