صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس اتاق اصناف قصرشیرین :

آماده پذیرایی از زائران حسینی در اربعین امسال هستیم

رئیس اتاق اصناف قصرشیرین ضمن اعلام آمادگی برای دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی برای پذیرایی از زائران حسینی در ایام راهپیمایی اربعین امسال گفت: اتاق اصناف قصرشیرین با برپایی چادر و سوله در مرز آماده دریافت خدمات و کمک های نقدی است.
رئیس اتاق اصناف قصرشیرین ضمن اعلام آمادگی برای دریافت کمک های  نقدی و غیر نقدی برای پذیرایی از زائران حسینی در ایام راهپیمایی اربعین امسال گفت: اتاق اصناف قصرشیرین با برپایی چادر و سوله در مرز آماده دریافت خدمات و کمک های نقدی است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، حسین صیاد با اشاره به نزدیک شدن مراسم راهپیمایی اربعین،  پیاده روی زائران و عبورشان از مرزهای غربی اظهار کرد: با توجه به محروم بودن شهرستان قصرشیرین و کم رونق بودن کسب وکار، واحد های صنفی و اتاق اصناف شهرستان امسال نتوانستند کمک مالی شایان توجهی بکنند؛ اما اتاق توانایی این را دارد که با کمترین هزینه  برای خدمات رسانی رایگان  اقدام به برپایی موکب درمسیر زوار کند.
صیاد در ادامه به مساله کولبری به عنوان تنها راه ارتزاق بسیاری از خانواده های شهرستان قصرشیرین اشاره کرد و گفت: بستن مرزهای کشور در روزهای گذشته، کاهش رونق در کسب و کار مردم را به دنبال داشت و امیدواریم این مساله تکرار نشود.
وی با اشاره به تعداد ۱۱ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب اظهار کرد: اصناف و کسبه قصرشیرین قشر زحمتکشی هستند که درحال حاضر به دلیل رکود اقتصادی حاکم بر بازار با مشکلات مالی زیادی روبه رو هستند.
صیاد افزود: پرداخت اجاره بها، سر رسید چک های بانکی، پرداخت مالیات، پرداخت هزینه جواز کسب، پرداخت حق عضویت، پرداخت هزینه های بیمه و… از جمله مشکلات  اصناف در این روزهای پر رکورد بازار است و با بسته شدن مرزها حتی در پرداخت اجاره بهای خود به مشکل می خورند.