صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور اعلام کرد:

نمایشگاه الکامپ و تله کام سال آینده یکی می شوند

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور اعلام کرد: نمایشگاه های الکامپ و تله کام که دو رویداد تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران به شمار می روند، از سال آینده به طور همزمان برگزار خواهند شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، «ناصر علی سعادت» روز دوشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه تله کام 2017 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران اظهار داشت: امروز نیازمند طراحی مدل تجاری جامع پایدار در بخش ارتباطات و مخابرات کشور هستیم تا به سطح جهانی برسیم.
وی افزود: طراحی این مدل تجاری منجر به رشد صحیح بازار مخابرات کشور خواهد شد.
به گزارش ایرنا، هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام 2017) امروز با حضور 225 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 102 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنها از 15 کشور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) که بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات به شمار می رود، اوایل مرداد امسال در تهران برپا شده بود.
کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بر این باورند که با توجه به تلفیق عرصه مخابرات و فناوری های ارتباطاتی و اطلاعاتی، یکی شدن دو نمایشگاه تله کام و الکامپ برای بهره وری در این عرصه ضروری است.