چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

سیزدهمین نمایشگاه صنعت آب با حضور 105 شرکت خارجی آغاز شد

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور 363 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، در سیزدهمین نمایشگاه صنعت آب 258 شرکت داخلی و 105 شرکت خارجی حضور دارند که شرکت کنندگان خارجی در این نمایشگاه از 20 کشور از جمله ایتالیا، ترکیه، آلمان، آذربایجان، مجارستان، چین، فرانسه، اسپانیا، دانمارک، کره جنوبی، هندوستان، سوئیس، اتریش، انگلستان، سوئد، ژاپن، کانادا، بلژیک، ایسلند و جمهوری چک هستند.
در این نمایشگاه، کشورهای چین و آلمان و ترکیه به صورت پاویون کشوری در نمایشگاه حضور پر رنگ‌تری از سایر شرکت کنندگان دارند؛ علاوه بر حضور شرکت‌های فعال در بخش صنعت آب، و تاسیسات آب و فاضلاب، تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد و انجمن‌های مرتبط نیز در نمایشگاه حضور دارند تا در خصوص سیاست‌های حوزه خصوصی و تولیدات ساخت داخل و تعامل آن‌ها با دولت نقش جدی‌تری از خود به نمایش بگذارند.
در این نمایشگاه انواع لوله و اتصالات پلیمری و فلزی، تصفیه و فیلتراسیون، سامانه‌های آب شیرین‌کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، اتوماسیون و سامانه‌های ابزار دقیق، سامانه‌های اندازه گیری، تجهیزات آزمایشگاهی و آخرین فناوری‌ها و تولیدات و تجهیزات آب و فاضلاب در معرض نمایش عمومی قرار خواهد گرفت.
در این نمایشگاه به مدت چهار روز در فضایی به وسعت 30 هزار مترمربع برپاست و همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعداز ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.