صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرقدس:

صدور چک الکترونیکی “صیاد” برای بازاری ها مفید است

رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرقدس معتقد است: در دولت قبل و دولت فعلی، نگاه ها به بخش تولید تغییر کرده و امید است این شیوه ادامه پیدا کند تا وضعیت صنوف بهبود یابد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران ، حسین چناقچی رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرقدس در رابطه با بسته حمایتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای صنوف تولیدی گفت: پیش از این نگاه حمایتی از صنوف تولیدی وجود نداشت اما در دولت یازدهم و دوازدهم نگاه ها تغییر کرده و با چنین حمایت هایی امکان تغییر در سیاست های اتاق اصناف وجود خواهد داشت.
چناقچی اضافه کرد: اگر این تسهیلات هرچه زودتر در اختیار صنوف قرار بگیرد، می تواند بدهی ها را کاهش دهد و در مرحله دوم وضعیت اصناف تولیدی را تغییر دهد. همچنین اگر برای صنوف کوچک بسته های تشویقی در نظر گرفته شود، می تواند به کارآفرینی و ایجاد اشتغال کمک شایانی کند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرقدس در رابطه با صدور دسته چک الکترونیکی “صیاد” اظهار کرد:این دسته چک ها می تواند تاثیر مثبتی بر بازار داشته باشد، البته به سه شرط؛ در ابتدا آموزش های لازم به صنوف و بازاری ها داده شود، در مرحله بعدی زیرساخت های این طرح را ایجاد کنیم و در مرحله آخر برای کسب و کارها محدودیت ایجاد نکند. با ایجاد این سه شرط، می توانیم امید داشته باشیم که مشکلات بازاری ها در رابطه با چک هموار شود.