صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در لارستان برگزار شد

جزئیات برگزاری همایش راهواران محله با حضور دهیاران در لارستان

همایش راهواران محله با حضور مسئولان شهرستان و دهیاران در محل سالن شهید سرورزاده اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، همایش راهواران محله با حضور مسئولان شهرستان و دهیاران در محل سالن شهید سرورزاده اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزار شد.
در ابتدای این همایش ابراهیم کیان‌پور مدیریت جدید راهداری از اقدامات این اداره کل در چند ماه اخیر در جهت کاهش تصادفات عنوان داشت. بیش از ۲۰۰ راهدار به همراه ۱۵۳ ماشین‌آلات سبک و سنگین در طول سال به صورت تمام‌وقت در حال خدمت‌رسانی به مردم منطقه هستند.
وی افزود: طی شش‌ماهه نخست سال بیش از ۶۰ کیلومتر عملیات راهداری محوری و شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی، ۵۱۰ کیلومتر خط‌کشی، ۱۲۵۰۰ عدد نصب علائم و چشم‌گربه‌ای، ۱۱ کیلومتر نصب نیوجرسی و ۳ کیلومتر گاردریل در محورهای حوزه این اداره کل به جهت بالا بردن ضریب ایمنی رانندگان فراهم شده است.
کیان پور از دهیاران خواست تا با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در روستاها این اداره کل را یاری کنند و افزود: ارتقا فرهنگ ترافیکی دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌ها و توزیع بروشور و برگزاری کلاس‌های آموزشی خود می‌تواند سهمی در فعالیت‌های ایمنی در قالب آموزش داشته باشد.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۳ نقطه حادثه‌ساز و بیش از ۶۵۰ کیلومتر از راه‌های تحت نظر این اداره کل ایمن‌سازی شده‌اند و تعمیرات ۴۵ دستگاه پل نیز انجام پذیرفته است.
در ادامه این برنامه سرهنگ قنبری جانشین فرماندهی و سرهنگ صفری رئیس پلیس‌راه روستایی قرارگاه جنوب فارس توضیحاتی در خصوص اقدامات و فعالیت انجام شده بیان کردند و در پایان برنامه از دهیاران و رانندگان برتر ناوگان عمومی تقدیر شد.