صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس:

خوب می‌دانیم پرونده طارمی در چه مرحله‌ای است

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این باشگاه برای بازی با الاهلی یک ریال هم خرج نکرد، گفت: مهدی طارمی باید شفاف سازی کند.
به گزارش کسب و کارنیوز به نقل از مهر، محمدرضا حاجی بیگی درباره نشست اخیر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس  به خبرنگار مهر گفت: این نشست کمک زیادی کرد تا بتوانیم برخی موضوعات را که احساس می کردیم قصد تخریب روند رو به جلوی باشگاه پرسپولیس دارد را شناسایی کنیم. تصمیمات خوبی هم برای حل مشکلات جاری باشگاه که قسمت مهمی از آن بدهی های جاری باشگاه بود گرفتیم. بدهی هایی که از گذشته بر روی دوش باشگاه است باید پرداخت کنیم. البته بخش بزرگی از آن را توانستیم بدهیم.
وی در ادامه افزود: بیش از یک ساعت درباره حاشیه های کاذبی که برای تیم به وجود آورده بودند بحث و تبادل نظر کردیم. متاسفانه به این نتیجه رسیدیم که از برخی صحبت هایی که پایه و اساس کذب دارد شکایت کنیم.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولییس درباره حاشیه پرداخت ۸۵ میلیون تومانی به سه نفر از اعضای باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: چنین موضوعی صحت ندارد. به صراحت می گویم یک ریال هم خارج از عرف به اعضای تیم پرداخت نشده است و کارمندان باشگاه هیچ پولی دریافت نکرده اند. آقای طاهری در تمام جلسات هفتگی که داریم تمام هزینه هایی که انجام شده است را اعلام می کنند و آن را ثبت می کند. خوشبختانه آقای طاهری از آن دسته مدیرانی است که شفافیت را در دستور کاری قرار می دهند.
وی در ادامه تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس نیز مثل تمام باشگاه های بزرگ دنیا هواداران متعصبی دارد که می خواهند پول به باشگاه تزریق کنند. باید به صراحت بگویم در بازی با الاهلی عربستان یک ریال هم باشگاه خرج نکرد و تمام مخارج از همین طریق تامین شد.
حاجی بیگی درباره زمان دفاع باشگاه پرسپولیس از محرومیت خود در دادگاه بین المللی ورزش گفت: وکیل بسیار مجربی را در سوئیس داریم که قرار است پس از بررسی همه جانبه این موضوع، دفاعیه کاملی را از رای صادر شده علیه باشگاه داشته باشیم.
وی درباره اینکه چرا محرومیت طارمی را باشگاه پیگیری نمی کند؟ تصریح کرد: اینطور نیست که حواسمان به او نباشد. اتفاقا خیلی خوب می دانیم که پرونده اش در چه مرحله ای است. ما نمی خواهیم بازیکن، شرایطش خیلی بدتر از این شود. با هماهنگی هایی که در باشگاه و با وکلای طارمی صورت گرفت قرار شد آنها این موضوع را بطور شخصی پیگیری کنند تا برای باشگاه پرسپولیس و همچنین بازی هایی که قرار است برای تیم ملی فوتبال ایران انجام دهد مشکلی پیش نیاید. تا جایی هم که می دانیم دفاعیه اش را ارسال کرده است و امیدوارم برای این بازیکن هم بهترین اتفاق بیافتد.
حاجی بیگی در پایان تصریح کرد: مهدی طارمی بدون شک پس از بازگشت همراه با تیم ملی به ایران درباره محرومیتی که صورت گرفته است صحبت و شفاف سازی می‌کند.او باید هم شفاف سازی کند تا نشان داده شود تخلفی صورت نگرفته است.