صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان در استان قزوین

رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان این استان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد عبدالرزاقی با اعلام خبر برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان قزوین گفت: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.
وی افزود: این آزمون در هفت رشته مهندسی معماری بخش‌های نظارت، طراحی و اجرا، مهندسی عمران بخش‌های نظارت، محاسبات و اجرا، تأسیسات مکانیکی طراحی و نظارت، تأسیسات برقی طراحی و نظارت، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک در پایه سه و کاردان‌های فنی ساختمان در ۶ رشته کاردانی، معماری، عمران، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری در پایه سه و آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در پایه‌های سه، دو و یک جهت پروانه اشتغال بکار برگزار می‌شود.
عبدالرزاقی همچنین با اشاره به حضور دو هزار و ۱۵۷ شرکت‌کننده در این دوره از آزمون‌ها، یادآور شد: از این تعداد شرکت‌کننده دو هزار و ۱۲۰ مهندس، ۱۲ کاردان و ۲۵ معمار تجربی هستند.
رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: داوطلبان محترم جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می‌توانند در روزهای هفدهم تا نوزدهم مهرماه ۹۶ از طریق وب‌سایت به آدرس اینترنتی inbr.ir اقدام کنند.
گفتنی است آزمون امسال در موسسه آموزش عالی رجا واقع در قزوین بلوار امام خمینی (ره) برگزار می‌شود