صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

به میزبانی کشورمان انجام می‌شود:

برگزاری بازدید مطالعاتی در زمینه «توسعه صنایع کوچک و متوسط» با حضور ۱۱ کشور آسیایی

دوره بازدید مطالعاتی چندکشوری در زمینه توسعه صنایع کوچک و متوسط (Multicountry Observational Study Mission on SME Development)» با همکاری سازمان ملی بهره‌وری ایران و سازمان بهره‌وری آسیایی از ۱۵ لغایت ۱۹ مهرماه سال جاری به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود.
به گزارش  کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان ملی بهره وری ایران، در این دوره شرکت‌کنندگانی از ۱۱ کشور عضو سازمان بهره‌وری آسیایی (APO) شامل جمهوری اسلامی ایران، کامبوج،‌ تایوان، هند، اندونزی، مالزی، نپال، پاکستان، سری‌لانکا، تایلند و ویتنام حضور دارند. همچنین اساتید بین‌المللی این دوره از کشورهای تایوان و سنگاپور هستند که ضمن ارائه جدیدترین الگوهای روز دنیا در این زمینه، دانش و تجارب خود را در زمینه توسعه صنایع کوچک و متوسط (SMEs) به‌اشتراک می‌گذارند.
شایان ذکر است اساتید و شرکت‌کنندگان طی این دوره، از برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم بازدید خواهند کرد.
دوره‌های بازدید مطالعاتی چندکشوری یکی از فرصت‌هایی است که سازمان بهره‌وری آسیایی (APO) در اختیار کشورهای عضو قرار می‌دهد تا این کشورها بتوانند ضمن تبادل دانش و تجارب خود بتوانند با پیشرفت‌های اخیر در زمینه‌های مربوطه آشنا شده و بهترین تجارب حوزه‌های خاص مرتبط با نیاز کشورهای خود را مشاهده و بررسی کنند.