صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

به میزبانی ارومیه

نشست هم‌اندیشی بهره‌برداری شرکت‌های توزیع نیروی برق غرب و شمال غرب کشور برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از برگزاری ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکتهای توزیع نیروی برق غرب و شمال غرب کشور به میزبانی ارومیه در مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)؛ اکبر حسن بکلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: این نشست سه روزه به منظور هم اندیشی، تبادل افکار و بهره مندی از آخرین دستاوردهای بهره‌برداری از 18 تا 20 مهرماه سال جاری با حضور شرکت‌های توزیع نیروی برق غرب و شمال غرب کشور به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار می شود.
حسن بکلو افزایش قابلیت اطمینان و کیفیت توان در شبکه های توزیع، مدیریت دارایی و تعمیرات پیشگیرانه (PMU)، برون‌سپاری، راهبری شبکه (دیسپاچینگ و فوریت‌های برق)، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، ایمنی و الزامات بهره‌برداری، کاهش تلفات و پیک سایی، مخابرات شبکه های توزیع، فناوری اطلاعات و مدیریت داده‌ها را از محورهای این نشست عنوان کرد.
حسن بکلو اضافه کرد: این نشست به صورت کارگاهی با مشارکت شرکت توانیر، انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران شاخه آذربایجان غربی، شرکتهای توزیع غرب و شمال غرب کشور، دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی، تحقیقاتی و نهادها برگزار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با بیان اینکه در حال حاضر 4 کمیته علمی، اجرایی، دبیرخانه و کمیته مالی و پشتیبانی این نشست در استان دایر شده است، افزود: در مجموع 626 نفر ساعت جلسه توسط این کمیته ها برای برگزاری بهتر این نشست برگزار شده و هم اکنون آمادگی کامل برای میزبانی این نشست فراهم است.
حسن بکلو گفت: در کارگاه‌های این نشست هم اندیشی بیش از 137 نفر از کارشناسان شرکت‌های توزیع نیروی برق استانهای گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، لرستان ، همدان، ایلام، قزوین، چهارمحال و بختیاری، زنجان و کردستان حضور خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ادامه از برگزاری نمایشگاه جانبی در حاشیه این نشست خبر داد و افزود: این نمایشگاه با هدف تبادل دانش و تجربیات فنی و مهندسی، عرضه استعدادها و توانمندی‌های شرکت‌های مرتبط با گرایش‌های گوناگون به مدت 2 روز در ارومیه به میزبانی این شرکت دایر می‌شود.
حسن بکلو اظهار داشت: تاکنون 28 شرکت از استان‌های غرب و شمالغرب کشور برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.
وی یادآور شد: برای شرکت در این نشست علاقمندان می توانند از طریق سایت نشست به آدرس www.mowa.ir نسبت به ثبت نام و یا ارایه کارگاه آموزشی در این نشست اقدام و از طریق کانال تلگرامی @mowa.ir از آخرین اخبار و اطلاعات مطلع شوند.