صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان:

حمایت از کرانچار تاریخ انقضا ندارد

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: باز هم از کرانچار سرمربی تیم خود حمایت می کنم و مطمئن هستم نتیجه در خور شانی خواهیم گرفت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، محسن طاهری، درباره باخت یک بر صفر سپاهان اصفهان مقابل نفت تهران در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر گفت: متاسفانه توپ هایمان گل نمی شود. خودمان هم نمی دانیم چرا در بازی های بزرگ خیلی خوب کار می کنیم و در مقابل تیم هایی که قدرت پرسپولیس یا ذوب آهن را ندارند نمی توانیم نتیجه درخور شان بگیریم. نباید مقابل نفت تهران می باختیم اما باز هم عدم استفاده از موقعیت هایمان کار را خراب کرد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره شعارهای هواداران سپاهان خطاب به وی و کرانچار اظهار داشت: آنها حق دارند عصبانی باشند. من به تک تک آنها حق می دهم و شک نکنید به آنها گوش هم می دهم. اما با کارشناسان فوتبال که صحبت می کنم می گویند تیمتان خیلی خوب است اما در گلزنی ضعیف هستید.
وی درباره اینکه تا چه زمانی از سرمربی این تیم حمات خواهد شد تصریح کرد: آقای کرانچار مربی کارنامه داری است. وقتی می تواند در ۶ بازی، ۱۳ امتیاز بگیرد نشان می دهد توانایی هایش چقدر زیاد است. باید به این مربی فرصت داد. قطعا از سرمربی تیم حمایت خواهیم کرد و این موضوع تاریخ انقضا ندارد.
طاهری درباره جریمه بازیکنان و اعضای کادر فنی زردپوشان اصفهانی گفت: باید بدانیم برند سپاهان چقدر برای هواداران مهم است. موضوعی است که به بازیکنان و آقای کرانچار گفته ایم. انتظار از سپاهان که پر افتخارترین تیم باشگاهی در لیگ برتر است بسیار بالاست و اگر نتوانند انتظارات را برآورده کنند با جریمه هایی روبرو خواهند شد.