صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سایت AFC: مسلمان و علی‌پور مردان اصلی پرسپولیس برابر الهلال

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از محسن مسلمان و علی علی‌پور به عنوان دو بازیکنی یاد کرد که توانایی تغییر نتیجه بازی با الهلال را دارند.
به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، دو تیم فوتبال الهلال و پرسپولیس فردا (سه‌شنبه) در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ابوظبی برابر هم به میدان خواهند رفت.
پرسپولیس در این دیدار حساس محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و در طرف مقابل نواف العابد، بازیکن کلیدی الهلال این بازی حساس را از دست داده است.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این بازی حساس نوشت: الهلال در بازی که همگان منتظر شروع آن هستیم میزبان پرسپولیس است. جایی که هر دو تیم امیدوار هستند که به اولین قهرمانی خودشان در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنند. از زمان شروع لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۰۲  پرسپولیس و الهلال نتوانستند قهرمان شوند.
دو تیم امسال دو بار در مسقط برابر هم بازی کردند که هر دو بازی با تساوی به پایان رسید.
در ادامه‌ گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: پرسپولیس امسال در لیگ قهرمانان آسیا تاریخ سازی کرد و توانست به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها راه یابد. پیروزی برابر لخویا و الاهلی باعث شده که نماینده ایران برای اولین بار به این مرحله از رقابت‌ها راه یابد. تیم ایرانی روحیه و جنگندگی بالایی را در بازی قبلی برابر الاهلی نشان داد.
در ترکیب پرسپولیس محسن مسلمان و علی علی‌پور توانایی تغییر بازی را دارند. مسلمان امسال با ۲۱ خلق شانس در این زمینه بین تمام تیم‌های آسیایی آمار خوبی داشته و سرآمد بوده است.