صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل بیمارستان کوثر ایلام گفت:

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کوثر ایلام هفته آینده افتتاح می شود

مدیرعامل بیمارستان کوثر ایلام گفت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کوثر ایلام هفته آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد.
به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر محمدرضا عبداللهی با بیان اینکه ساخت این بیمارستان 102 تختخوابی با زیربنای 10 هزار مترمربع، 6 سال به طول انجامیده است، اظهارداشت: این پروژه 500 میلیارد ریال هزینه در برداشته و در 7 طبقه آماده خدمت رسانی به بیماران است.
وی با اشاره به اینکه این مرکز درمانی شامل بخش های جراحی مردان، جراحی زنان، بخش اطفال، بخش های آی سی یو، سی سی یو نوزان و کلیه بخش های پاراکلینیکی و دندانپزشکی است، افزود: در این مرکز تأمین اکسیژن، گاز بیهوشی، ساکشن و هوای فشرده بصورت مرکزی است که سیستمی جدید و بروز می باشد.
مدیرعامل بیمارستان کوثر ایلام به ساخت فضاهای فیزیکی فاز دوم این بیمارستان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: راه اندازی فاز دوم این بیمارستان با بخش های ام آر ای، سی تی اسکن، آنژیوگرافی و جراحی قلب به 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در صورت تخصیص تسهیلات، این بخش های تخصصی نیز در مدت زمان 6 ماه راه اندازی خواهد شد.
محمدرضا عبداللهی از امکان انجام جراحی قلب باز و آنژیوپلاستی با راه اندازی فاز دوم این مرکز خبرداد و تصریح کرد: این مرکز بیمارستانی تاکنون توانسته 354 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کند.