صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

توسط مدیرعامل بانک کشاورزی صورت پذیرفت

افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس و گرامیداشت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، صبح شنبه اول مهر از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در این بانک بازدید و در مراسم زیارت عاشورا به مناسبت آغاز ماه محرم و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر شرکت کرد.
دکتر شهیدزاده در بازدید از این نمایشگاه که با هدف بزرگداشت یاد و نام شهدای جنگ تحمیلی و قهرمانان دفاع مقدس و پاسداشت رشادت مدافعان حرم  برپا شده است ، شکوفایی و پیشرفت اقتصادی امروز را برخاسته از آرامش و امنیت کشور و مدیون شرافت و ایثار شهدا دانست.
 
وی مبارزه در جبهه ی اقتصادی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را از آرمان های دفاع مقدس برشمرد و گفت: بانک کشاورزی سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با تمام توان برای شکوه و سربلندی ایران اسلامی می کوشد.
 
 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی،  بر اساس این گزارش، دکتر شهیدزاده سپس در مراسم زیارت عاشورا که به مناسبت آغاز ماه محرم الحرام و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و با تاکید بر اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده بود حضور یافت.
 
شایان ذکر است به مناسبت تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی، در حاشیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس، غرفه کتاب و نوشت افزار نیز برپا شده است.
 
این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس در ساختمان ادارات مرکزی بانک کشاورزی برپا خواهد بود .