صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

4 و 5 مهرماه جاری؛

نخستین همایش «مدیران آینده صنعت برق کشور» در تهران برگزار می شود

نخستین همایش مدیران آینده صنعت برق کشور با هدف آشنایی با سیاست های اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم توسعه، سیاست های جدید دولت در پرورش مدیران جوان و نظام های انتخاب مدیران با حضور مدیران ارشد صنعت برق کشور طی روزهای چهارم و پنجم مهرماه جاری در پژوهشگاه نیرو برگزار می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)؛ دکتر «خاکی» رییس موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت وزارت نیرو در این زمینه گفت: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، برنامه های دولت دوازدهم و تاکیدات رییس جمهور در خصوص «تربیت مدیران متعهد و جوان برای آینده کشور و با هدف ارتقای بهره وری در دستگاه های اجرایی و ایجاد زمینه مناسب برای افزایش رشد اقتصادی و توسعه اشتغال»، وزارت نیرو با برنامه ریزی منسجم و هدفمند، تربیت مدیران آینده را از ابتدای دولت دوازدهم با سرعت بیشتری در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: در اجرای این اقدام مهم با همکاری شرکت توانیر که در این حوزه در سطح کشور پیشرو و سرآمد است. با تحلیل ارزیابی های حاصل از کانون ارزیابی و بر مبنای مدل شایستگی تدوین شده، نسبت به شناسایی حدود 1000 نفر از نیروهای علاقمند و توانمند در حوزه مدیریتی اقدام شد.
دکتر خاکی ادامه داد: با انجام تقسیم بندی های مناسب در گروههای مختلف این افراد از اواخر تیرماه گذشته در موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت در مسیر اجرای برنامه های پرورش و توسعه ای مدیریت قرار گرفته اند.
رییس موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت وزارت نیرو همچنین گفت: اینک به مناسبت این حرکت مهم و به منظور ایجاد انگیزه و تکمیل دانش کشوری این مدیران «نخستین همایش مدیران آینده صنعت برق کشور» با اهداف یادشده در هفته اول مهرماه برگزار می شود.