صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت:

نقش‌آفرینی پررنگ اصناف کرمانشاه در استقبال از زوار اربعین

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: اصناف و بازایان کرمانشاه همواره به پذیرایی و میزبانی زوار امام حسین(ع) افتخار می‌کنند.
رضا سلیم‌ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه  از آمادگی کامل اصناف کرمانشاه برای مراسم اربعین سال جاری خبر داد و افزود: کرمانشاه به عنوان دروازه نجف از دیرباز میزبان زوار عتبات عالیات بوده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، رئیس اتاق اصناف کرمانشاه به برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده برای نقش‌آفرینی پررنگ اصناف در اربعین امسال اشاره کرد و افزود: بازاریان کرمانشاه همواره به پذیرایی و میزبانی زوار امام حسین(ع) افتخار می‌کنند.
وی تصریح کرد: هر صنفی با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد ، کمک‌های خود را برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین در کرمانشاه انجام می‌دهد.
سلیم‌ساسانی با بیان اینکه امسال بخشی از زوار از مرز خسروی کرمانشاه اعزام می‌شوند، ادامه داد: کمیته‌هایی در این زمینه تشکیل شده و طبق یک برنامه زمان‌بندی مشخص، اصناف کمک‌ها و خدمات پذیرایی، رفاهی، مواد خوراکی و… خود را در اختیار زوار امام حسین (ع) قرار می‌دهند.
وی کمک‌ اصناف و بازاریان را بدون هیاهو و تبلیغات، تنها به نیت خیرخواهانه و جذب رضای خدا دانست و گفت: اقدامات خوبی برای جمع‌آوری کمک‌های خیران متمکن از بین بازایان برای اربعین امسال انجام شده است.
این مسؤول خاطرنشان کرد: اتاق اصناف کرمانشاه در مراسم اربعین، مناسبت‌های مذهبی و در مواقع لازم همواره نقش‌آفرینی می‌کند.