صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در تماس رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران و فرمانده ارتش پاکستان عنوان شد

ضرورت تحرک هرچه بیشتر جهان اسلام برای پایان دادن به وضع غیرانسانی تحمیل شده به مسلمانان میانمار

سرلشکر باقری و ژنرال باجوا در تماس تلفنی با ناکافی دانستن اقدامات صورت گرفته در امدادرسانی به آوارگان مسلمان میانمار، بر ضرورت تحرک هرچه بیشتر جهان اسلام برای پایان دادن به وضعیت نامطلوب و غیرانسانی تحمیل شده به این مردم مظلوم تأکید کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ژنرال قمر باجوا فرمانده ارتش جمهوری اسلامی پاکستان در تماس تلفنی پیرامون زمینه‌های همکاری مشترک نیروهای مسلح دو کشور و نیز موضوع آوارگان مسلمان میانمار گفت و گو کردند.
 
بنابراین گزارش، در این تماس تلفنی طرفین از تلاش های مثبت به عمل آمده اخیر توسط نیروهای مسلح دو کشور برای تأمین امنیت مرزهای مشترک اظهار خرسندی کردند.
 
سرلشکر باقری و ژنرال قمر باجوا همچنین با ناکافی دانستن اقدامات صورت گرفته در امدادرسانی به آوارگان میانمار، ضرورت تحرک هرچه بیشتر جهان اسلام برای پایان دادن به وضعیت نامطلوب و غیرانسانی تحمیل شده به مردم مسلمان میانمار را مورد تأکید قرار دادند.
 
رؤسای ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش جمهوری اسلامی پاکستان در این مذاکره تلفنی امکان بهره گیری از کمک های امدادی و بشردوستانه تمامی سازمانهای نظامی و غیرنظامی در کشورهای اسلامی را مورد توجه دانسته و بر لزوم بسیج همه امکانات در دسترس برای کمک هرچه سریع تر به مسلمانان مظلوم میانمار تأکید کردند.