چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

قابل توجه صاحبنظران اقتصادی

دبیرخانه همایش ملی مولد سازی و مدیریت دارایی های دولت فراخوان داد

دبیرخانه همایش ملی مولد سازی و مدیریت دارایی های دولت طی فراخوانی از صاحبنظران اقتصادی خواست مقالات خود را پیرامون موضوعات محوری همایش به این دبیرخانه ارسال نمایند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، بر اساس این فراخوان، محورهای مطالعات کاربردی، مفهومی و تطبیقی همایش شامل "مفهوم شناسی اموال و دارایی های دولت"، "نظام حقوقی اموال دولتی و عمومی"، "موانع، محدودیت ها و چالش های حقوقی و اجرایی مدیریت داراییهای دولت"، "ساختار، سازو کار و ابزار های مدیریت مطلوب اموال و دارایی های دولت"، "راهکارهای اجرایی مولد سازی دارایی های دولت"، "چگونگی محاسبه استهلاک دارایی های دولت" و "تجربیات بین المللی با محوریت مدیریت دارایی های دولت و مولدسازی آنها" است.
این فراخوان می افزاید، زمان برگزاری این همایش 30 مهرماه از ساعت 9 الی 17 در مرکز بین المللی همایش های رازی می باشد و آخرین مهلت ارسال مقالات 10 مهرماه سالجاری است.
علاقهمندان می توانند مقالات خود را به نشانی الکترونیکی info@hamayeshmelli.com ارسال نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.hamayeshmelli.com مراجعه یا با تلفن 39903328 تماس بگیرند.