صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش و کافه قنادی خبر داد:

حضور ۲۹۵ شرکت داخلی و ۵۵ شرکت خارجی در شانزدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش وکافه قنادی درباره نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات گفت: واحدهای تولید شیرینی امسال با توان بیشتری در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران شرکت کرده اند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی بهرمند در گفت وگو   افزود: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات به عنوان بزرگترین نمایشگاه اختصاصی در آسیا محسوب می شود که نزدیک به ۴۰۰ غرفه در این نمایشگاه دایر است.
وی با بیان اینکه سالن ۳۵ در این نمایشگاه اختصاص به تولیدکنندگان شیرینی ایران دارد، اظهار کرد: امسال تولیدکنندگان داخلی با پتانسیل و ظرفیت بالاتری در نمایشگاه حضور یافتند تا مهارت و تخصص تولیدکنندگان ایرانی را به نمایش بگذارند.
بهرمند تصریح کرد: معرفی آخرین دستاوردهای داخلی و خارجی این صنعت، تبادل اطلاعات شرکت های داخلی و خارجی، جذب سرمایه گذاری، رونق تولید، توسعه صادرات، معرفی منابع انسانی، اشتغالزایی و تبلیغات و آگاهی بخشی به بازدیدکنندگان از مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات است.
رئیس اتحادیه قنادان ادامه داد: در این نمایشگاه ۲۹۵ شرکت داخلی و ۵۵ شرکت خارجی از ژاپن، چین، آذربایجان، اکراین، ترکیه ، روسیه، اتریش، هند، مالزی، آمریکا، ایتالیا، آلمان، اسپانیا، سوئد، هلند، دانمارک، انگلیس، لهستان و فرانسه؛ جدیدترین صنایع، دستگاه ها، تجهیزات، مواد اولیه و خدمات تولید شیرینی، شکلات و بیسکویت را به نمایش گذاشته اند.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه به لحاظ تعداد شرکت کنندگان،  امسال نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش  دارد و از ۲۴ تا ۲۷ شهریورماه برای بازدید عموم مردم دایر است.
بهرمند افزود: این نمایشگاه در سه بخش محصولات، مواد اولیه و ماشین آلات برگزار شده و در آن انواع ماشین آلات بسته بندی، فرهای پخت، دیگ های پخت دستگاه های پیشرفته ترین و فرآوری محصولات، ترکیب کننده ها، انواع دستگاه دیپازیتور کیک دو رنگ ، خط تولید اتوماتیک انواع کیک اسفنجی، خط تولید انواع کیک روغنی، انواع دستگاه های مولدینگ شکلات و روکش و صنایع خط تولید کامل شکلات به نمایش گذاشته شده است.