صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مخالفت اعضای هیات مدیره سپیدرود با استعفای نظرمحمدی

در جلسه ای که شامگاه یکشنبه با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، سرپرست و سرمربی سپیدرود برگزار شد، استعفا علی نظر محمدی مورد موافقت قرار گرفته نشد.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود، این جلسه فوق العاده هیات مدیره که از ساعت ۲۱ شب تا ساعت های بامداد روز دوشنبه ادامه پیدا کرد، در ابتدا علی نظرمحمدی به بیان نقطه نظرات و دلایل استعفای خود پرداخت و در ادامه میرشهاب مومنی مدیرعامل و علی بهارمست سرپرست تیم سخن گفتند.
سپس در ادامه حاضرین در جلسه در خصوص مسایل مطرح شده به گفتگو و تبادل نظر پرداختند و در پایان با اعلام مخالفت با استعفای سرمربی سپیدرد، صورتجلسه‌ای به شرح زیر اعلام کردند:
۱- اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه سپیدرود ضمن مخالفت با استعفای علی نظرمحمدی با اعلام حمایت همه جانبه از وی و کادرفنی خواهان ادامه همکاری و حضور پرقدرت سرمربی و کادرفنی سپیدرود در فصل جاری شدند.
۲- درخواست سرمربی سپیدرود برای تقویت کادرفنی، مورد موافقت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره واقع شد و مقرر شد سرمربی سپیدرود نسبت به تقویت کادرفنی در آینده‌ای نزدیک اقدام به عمل آورد.
۳- اعضای هیات مدیره با اعلام حمایت مالی و لجستیکی از تنها تیم لیگ برتری شمال ایران، بر تلاش مستمر و مضاعف در جهت جذب منابع مالی پایدار و کمک‌های اقتصادی تاکید کردند.
۴- اعضای هیات مدیره با اعلام رضایت از روند رو به رشد سپیدرود در لیگ برتر در هفته‌های اخیر با اعلام هدف گذاری باشگاه مبنی بر ماندگاری مقتدرانه سپیدرود در لیگ برتر از خانواده بزرگ سپیدرود و به ویژه هواداران به عنوان اصلی‌ترین سرمایه این تیم ریشه دار درخواست کردند تا با صبوری پیشه کردن به مانند همیشه از تیم محبوب خود حمایت کنند و در برابر مشکلات با اتحاد و همدلی پشتیبان سپیدرود بزرگ باشند.