صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

امروزه زنان روز به روز در سراسر جهان نقش های بزرگ تری در اقتصاد بازی می کنند

کارآفرینان موفق زن چه ویژگی هایی باید داشته باشند!؟

با کسب موفقیت های روز افزون توسط زنان کارآفرین ویژگی های زنان کارآفرین موفق را برشمردیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سرماس، با کسب موفقیت های روز افزون توسط زنان کارآفرین  ویژگی های زنان کارآفرین موفق را بررسی کنیم.
۱)داشتن دید مثبت
دیدگاه مثبت عامل اصلی تبدیل ایده ها به برنامه های عملی و اجرای این برنامه هاست. نگاه مثبت به وضعیت، زمینه نوآوری و رفع مشکلات را فراهم می کند و انرژی درونی، آزاد می کند. کارآفرینی دشوار است و اگر دیدگاه های منفی بر ذهن سلطه داشته باشند با نخستین مانع تلاش ها متوقف می شود.
۲)داشتن اعتماد به نفس بالا
قدرتمند بودن و داشتن اعتماد به نفس بالا همیشه می تواند در هر شرایطی به شما کمک کند. هنگامی که فرد تصویر ذهنی درست و مثبتی از خود دارد و مسوولیت پذیر است که روحیه کارآفرینی او قوی تر است و دیگران نیز با اعتماد و اطمینان بیش تری با وی همکاری می کنند. آمارها نشان می دهد در بین مردان و زنان کارآفرین به ترتیب ۴۵ و ۵۱ درصد آن ها از این ویژگی برخوردار هستند.
۳)حس کمک به دیگران
تحقیقات نشان می دهد که زنان بیش از مردان با کمک به دیگران در آن ها نفوذ می کنند. زنان کارآفرین موفق همیشه انگیزه دارند که در زندگی دیگران تغییراتی مثبت ایجاد کنند. داشتن این حس عامل اصلی موفقیت زنان کارآفرین می باشد.
۴)دقت بالا
زنان از دقت بسیار خوبی برخورد دار هستند و می توانند همه چیز را زیر نظر داشته باشند. زنان کارآفرین خلاهای موجود در بازار را شناسایی می کنند و سعی می کنند که این خلا را با ایده خلاقانه پر کنند