صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

ملی‌پوش ووشو: در صورت اعزام قول طلای مسابقات جهانی را می‌دهم

ووشوکار تیم ملی ایران گفت: در صورت اعزام شدن به مسابقات جهانی ووشو در روسیه قول مدال طلای این رقابت‌ها را می دهم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا میلاد عارفی‌مقام با اشاره به سطح خوب تمرینات تیم ملی ووشو ایران برای حضور در مسابقات جهانی روسیه، گفت: خداراشکر تمرینات ملی‌پوشان در اردوها تا الان خوب بوده و من هم در رقابت‌های انتخابی حریفانم را با اختلاف خوبی شکست دادم و فیکس تیم ملی شدم. در حال حاضر یک ماه مانده تا رقابت‌های جهانی و من هم روند رو به رشدی را طی می‌کنم. امیدوارم بتوانم نتایج خوبی دراین رقابت‌ها کسب کنم.
او درباره سطح آمادگی خود برای مسابقات جهانی ووشو در روسیه گفت: درباره اعزام شدن با تیم ملی به مسابقات جهانی ووشودر روسیه صحبت‌های شده و نتایجی هم تقریباً مشخص است. خداراشکر شرایط خوبی دارم و اگر مشکلی پیش نیاید در وزن منفی 90 کیلوگرم قول مدال طلای 100درصدی را می‌دهم. رقبای اصلی من در صورت اعزام ووشوکارانی از کشورهای چین، روسیه و قزاقستان است اما با شناختی که از خود دارم قطعا می‌توانم با کمک خداوند و پیش نیامدن مشکلات رقبایم را شکست داده و مدال طلا را برای ووشو ایران کسب کنم.
سانداکار خوش تکنیک تیم ملی ووش ایران درباره سطح تمرینات و مربیان تیم ملی ووشو ایران اظهار کرد: الان تمرینات استقامتی و قدرتی را انجام می‌دهیم. کم کم داریم تمرینات را به سمت سرعتی بودن پیش می‌بریم تا به سطح کامل آمادگی برسیم. خداراشکر امکانت خوبی در اردوها داریم  و مربیان تیم ملی آقای اوجاقی و نوروزی هم از تکنیک بالایی برخوردارند و ووشوکاران را آماده کرده‌اند.
اودر مورد تیم باشگاهیش در لیگ‌ ووشو نیز گفت: در حال حاضر با تیم پاس قوامین ناجا قرار داد دارم که از نظر فنی سطح قابل قبولی دارد. امام در سال گذشته متأسفانه از نظر بودجه شرایط مناسبی نداشت اما امسال با قول‌هایی که داده‌اند امیدواریم این مشکلات برطرف شود. بزرگترین مشکل این تیم نبود اسپانسر است که فکر می‌کنم امسال با فعالیت‌هایی که از جانب مسئولان صورت گرفته این مشکل برطرف شده باشد.
ملی‌پوش وزن منفی 90 کیلوگرم ووشو ایران درباره رقابت‌های ایران و چین برای جایگاه‌های اول و دوم جهان گفت: در حال حاضر سطح ووشو ایران خوب است و پیشرفت این رشته در ایران چشمگیر بوده است. چند سالی است که ایران بعد از چین دوم جهان می‌شود و نایب قهرمان جهان است. امیدوارم در سال‌های آینده تا حدی خوب بشویم که به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی ووشو بریسم و این مستلزم امکانات و تدارکات بسیار بهتر از بهتر است.