کد خبر: 70418
اتفاقی خوب برای تجارت الکترونیک پارسیان

تاپ، برند تجارت الکترونیک پارسیان شد

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نام برند تجاری خود را از پککو به تاپ تغییر داد.

تاپ، برند تجارت الکترونیک پارسیان شد
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان اعلام کرد: بر اساس مصوبه هیات مدیره این شرکت در تاریخ  ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ برند تجاری شرکت از پککو به تاپ تغییر پیدا کرد.
معرفی شرکت
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در سال ۱۳۷۹ به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و به موجب صورتجلسه مجمع فوق‌العاده مورخ  ۸۹/۴/۲۶، نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد.
به موجب مجوزهای اخذ شده از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص ارائه انواع خدمات پرداخت الکترونیکی و همچنین از وزات صنایع و معادن در زمینه تولید نرم‌افزار، شرکت پککو فعالیت‌های خود را عمدتاً در زمینه تأمین، نصب و پشتیبانی از دستگاه‌های کارت‌خوان فروشگاهی و خودپردازهای بانکی، ارائه خدمات پرداخت مجازی از طریق اینترنت و موبایل، صدور و شخصی‌سازی انواع کارت‌های نقدی و اعتباری، ارائه سیستم‌های نرم‌افزاری در حوزه مدیریت تراکنش‌های پرداخت و خدمات سوئیچ به بانک‌ها و مؤسسات مالی و ... متمرکز ساخته است.
پککو با بهره‌مندی از توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود در عرصه فناوری‌های نوین موفق شده تا در طی مدت فعالیت خود، محصولات و خدمات نوینی را برای نخستین بار در عرصه پرداخت‌های الکترونیکی کشور معرفی کند.
درحال‌حاضر شبکه پرداخت فروشگاهی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نزدیک به ۹۰۰،۰۰۰ دستگاه کارتخوان فروشگاهی در بالغ بر ۱۰۹۱ شهر کشور فعال بوده و خدمات پشتیبانی مورد نیاز از طریق ۴۹ نمایندگی‌ در تمامی استان‌های کشور ارائه می‌شود. همچنین هزاران سازمان خصوصی و دولتی محصولات و خدمات خود را از طریق سامانه‌های پرداخت مجازی شرکت (اینترنت و تلفن همراه) ارائه می‌کند.
از مهم‌ترین بانک‌های طرف قرارداد با شرکت پککو می‌توان به بانک‌های پارسیان، تجارت، سپه، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، سینا، دی، مسکن، رفاه کارگران، قرض‌الحسنه مهر ایران، قرض‌الحسنه رسالت، بانک شهر، پست بانک، صنعت و معدن و موسسه اعتباری کوثر ، قوامین اشاره نمود که قرارداد شرکت پککو با بانک‌های مذکور در زمینه اتصال و حفظ حساب تسویه پذیرندگان نزد این بانک‌ها است.
برخورداری از نام تجاری معتبر، تنوع محصولات و خدمات مورد نیاز مشتریان، گسترده‌ترین شبکه جغرافیایی فروش و خدمات پس از فروش به بانک‌ها و مؤسسات مالی، بهره‌مندی از مدرن‌ترین مراکز صدور و شخصی‌سازی کارت کشور با قابلیت صدور و تحویل بیش از ۲۰ هزار کارت در روز، دارا بودن زیرساخت‌ها و دانش فنی مناسب، استفاده از نیروهای متخصص و مجرب، تولید سیستم‌های نرم‌افزاری در داخل شرکت، دارا بودن سهم عمده بازار از حیث حجم تراکنش‌های پرداخت الکترونیکی و امکان ارائه خدمات کارت در سطح بین‌المللی را می‌توان از مهم‌ترین نقاط قوت پککو در شبکه پرداخت الکترونیکی دانست.
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
قیمت طلا ، ارز و سکه
  • همایش عاملیت‌های فروش قطعات سایپایدک برگزار شد
  • افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس و گرامیداشت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر
  • سود قطعی اوراق مشارکت پالایش نفت بندرعباس در بانک ملت پرداخت می شود
  • نتیجه ورود بانک‌ها به عرصه بنگاه‌داری، تضعیف است
  • توجه به تعادل جنسیتی در تحقق عدالت موثر است
  • انتصاب جدید در بیمه تجارت نو
  • پس از 80 سال موزه ایران باستان بازسازی می شود
  • برای تولید انواع تسلیحات موشکی، زمینی، دریایی و پدافندی از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیریم
  • حادثه معدن «دندی» حاصل بی‌احتیاطی بود
  • اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) توسط بانک اقتصادنوین منتشر می شود
  • کاهش ۲۰ سانتی‌متری تراز دریاچه ارومیه
  • رونمایی از لپ تاپ جدید لنووو
  • مذاکرات سفارت ایران در کرواسی با بانک مرکزی این کشور برای برقراری روابط بانکی با ایران
  • ادامه روند کاهشی نرخ مرغ در بازار
  • جزئیات حکم فیفا علیه طارمی و پرسپولیس
  • سامانه سهام عدالت از دسترس خارج شد
  • پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس
  • نخستین همایش «مدیران آینده صنعت برق کشور» در تهران برگزار می شود
  • چین با تحریم نفتی ضد کره شمالی همراه می‌شود
  • جذب سرمایه‌ خارجی می‌تواند بر روند توسعه ملی تاثیرگذار باشد
  • تولید زامیاد طی دو ماه از مرز 8000 دستگاه گذشت
  • کتابهای درسی ما، دانش آموزان را برای دیروز تربیت می کند
  • اسپیکر تمام شیشه ای دو تیکه VENZO از فروشگاه تاچ ورلد با 56درصد تخفیف
  • آموزشگاه کاژه با آموزش #C با 90درصد تخفیف
  • منتخب تصاویر نخست روزنامه های شنبه اول مهر ماه
  • فرصت های تکنولوژیک و توسعه
  • ناتوانی تولید داخل در تامین بازار چادر مشکی
  • ضربه خام‌فروشی ‌به اشتغال‌
  • موافقت بازیگران اصلی نفتی با تمدید کاهش تولید
  • روحانی: موشک‌های‌مان را تقویت می‌کنیم
  • ظریف: اگر آمریکا خواهان امتیاز جدید است ایران هم امتیاز می‌خواهد
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با رییس دانشگاه دولتی مسکو
  • اشتغال پایدار با اجرای سه طرح اشتغالی
  • نیکی هیلی: خروج از برجام آمریکا را بی‌اعتبار نمی‌کند
  • فعلا نگران تشعشعات موبایلی نباشید
  • نوبت پنجمین پرسش مهر رئیس‌جمهور
  • پرداخت‌های آفلاین؛ راهکار حل مشکل پول خرد
  • واکنش جوادی به وضعیت نامشخص تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال
  • کارلوس توس: فوتبال چین ۵۰ سال دیگر هم پیشرفت نمی‌کند
  • هوودس داربی تورین را از دست داد
  • تظاهرات نمازگزاران جمعه در اعتراض به سخنان ترامپ
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و چین درباره برجام
  • ظریف: ایران به همکاری و گفت‌وگوی آسیایی باور دارد
  • اول مهرماه؛ عرضه اولیه 10 درصد از سهام «ریشمک» در فرابورس ایران
  • جلالی: همیشه می گویند من مقابل پرسپولیس دفاعی بازی کردم
  • منع استفاده از پیام رسان ها در عربستان سعودی برداشته شد
  • مورینیو: برداشتن جام اتحادیه به سود ما خواهد شد
  • فروش بلبرینگ‌های چینی با بسته‌بندی برند معتبر بلبرینگ‌سازی تبریز
  • ابزار و وسایل کیمیاگری "رازی" در کرمانشاه به نمایش درمی‌آید
  • دخترانی که بر یک رشته ورزشی تمرکز می‌کنند، استرس بیشتری دارند