صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

به مناسبت روز خبرنگار

اصحاب رسانه کیش در روز خبرنگار برای دکتر مونسان سنگ تمام گذاشتند

در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار، با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و اصحاب رسانه برگزار شد دکتر مونسان از تلاشها و زحمات اصحاب رسانه کیش تقدیرنمود .

به گزارش کسب و کار نیوز  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست ضمن تبریک این روز  از زحمات خبرنگاران در طول 4 سال گذشته قدر دانی نموده  و اظهار داشت : خبرنگاران در تمام مراحل پشتوانه خوبی برای سازمان منطقه آزاد کیش هستند.
وی صداقت را مهمترین خصوصیت یک خبرنگار دانست و افزود: خبرنگاران با بیان حقایق تاثیر زیادی در راه اصلاحات و رفع نواقص جامعه دارند و نداشتن صداقت در این حرفه تفرقه بین مسئولان و مردم را در پی دارد.
مونسان در ادامه گفت: خبرنگاران در جزیره کیش و همه جوامع چشمان بینای مردم و مسئولان هستند و انتقادات سازنده خبرنگاران نقش زیادی در رفع مشکلات جامعه دارد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پاسخ به سوالات خبرنگاران خلاصه ای از اقدامات انجام شده در دوره چهار ساله مدیریت خود در بخش های گردشگری، عمرانی، زیر بنایی، اقتصادی، شهری و درمانی ارائه کرد و از برخی پروژه های انجام شده مانند نیروگاه شماره 2، اجرای زیر ساخت های عمرانی در جزیره هندورابی، احداث اسکله 35 هزار تنی، توسعه بیمارستان کیش، تلاش های انجام شده برای بهبود شرایط آموزش و پرورش و پروژه مسکن سبز یاد کرد.
 از نکات جالب توجه این مراسم  تقدیر و تشکر کلیه خبرنگاران این مراسم  از تلاشهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ایجاد زیرساخت های مهم گردشگری کیش  بود و  از دکتر مونسان به عنوان مدیری یاد می نمودند  که آثار خدمات مثبت ایشان تا سالها در یاد و خاطر مردم جزیره کیش به یادگار خواهد ماند .
هرچند که در پایان مراسم خداحافظی غیرمنتظره  دکتر مونسان با  اهالی رسانه  و جزیره کیش  با واکنش ناخرسندانه خبرنگاران مواجه شد . ولی آنچه که از شواهد و گمانه زنی های موثق برمی آید با توجه به عملکرد و فعالیت های مثبت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش  مقصد بعدی دکتر مونسان معاونت رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری  کشور خواهد بود.