صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان تشریح کرد:

تشریح عملکرد دولت تدبیر و امید در طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت در جنوب کرمان

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان عملکرد دولت تدبیر و امید در طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت استان را تشریح کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال صرف اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان جنوب کرمان شده است.
ساردوئی افزود: احداث بیمارستان ۲۴ تختخوابی منوجان، ۳۲ تختخوابی قلعه گنج و ۲۴ تختخوابی رودبار جنوب از طرح‌های عمرانی دولت تدبیر و امید است که تکمیل و به اتمام رسیده‌اند اعتبار هزینه شده ۳۸۰ میلیارد ریال می‌باشد.
وی بیان داشت: احداث ساختمان، محوطه‌سازی، راه‌اندازی سیستم بخار آب و موتورخانه توسط اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان اجرا و تجهیزات درمانی این بیمارستان‌ها توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام شد.
ساردوئی اظهار کرد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی عنبرآباد نیز در حال اجرا است و تاکنون ۲۰ میلیارد ریال برای اجرا این طرح هزینه شده است.
همچنین بیمارستان فوق تخصصی ۲۶۰ تختخوابی جیرفت از دیگر طرح‌های بود که در دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان به عنوان مجری ساختمان و تأسیسات عمومی این طرح آماده اجرای آن است و هم‌اکنون طراحی این بیمارستان تمام و در مرحله برگزاری مناقصه می‌باشد این بیمارستان با زیربنای ۲۹ هزار مترمربع در زمینی به مساحت چهار هزار پانصد مترمربع طراحی گردیده
وی در ادامه افزود: این بیمارستان با تمامی استانداردهای روز دنیا ساخته و بخش‌های سوانح و سوختگی، قلب، روانپزشکی، کلینیک بیماری‌های زنان و سالن اجتماعات در آن احداث می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی گفت: با احداث این بیمارستان کمبود فضای درمانی در این شهرستان مرتفع و مقدار قابل‌توجهی از سفرهای ضروری جهت درمان تخصصی به استان‌های همجوار کاهش و موجب آرامش و اطمینان خاطر مردم رنج کشیده جنوب استان می‌گردد.