صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت:

استفاده از ظرفیتهای بنیاد برکت در صنایع کوچک شهرکهای صنعتی قزوین

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: استفاده از ظرفیتهای بنیاد برکت جهت سرمایه گذاری در طرحهای صنعتی و واحدهای تولیدی...
 در شهرکها و نواحی صنعتی در راستای رونق تولید مشارکت انجام می پذیرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین ،
  حمیدرضاخانپور در حاشیه نشست با معاون اقتصادی بنیاد برکت در آستانه روز ملی حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و به منظور احیا و توانمند سازی اقتصادی مناطق محروم و کمتر برخوردار، بنیاد برکت درصدد است در طرح های اقتصادی و تولیدی با اولویت طرحهای تکمیلی و نیمه تمام مشارکت نمایند.
وی رشته های فعالیت شامل غذایی و دارویی، چوب، کاغذ و مصالح ساختمانی، چاپ و بسته بندی، شیمایی، برق، الکترونیک، کانی های فلزی، غیر فلزی و ساخت فلزات اساسی، کشاورزی، دامپروری و شیلات را از طرحهای اقتصادی مورد نظر بنیاد برکت نام برد.
خانپور با اشاره به شرایط طرحهای پیشنهادی تصریح کرد: این طرحها باید در مناطق محروم و کمتر برخوردارو دارای توجیهه فنی و اقتصادی باشند و حداقل حجم کل سرمایه گذاری طرح 50 و حداکثر 400 میلیارد ریال است و حداقل سهم بنیاد برکت در طرحها رو 34 و حداکثر 49 درصد عنوان کرد
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان از پرداخت تسهیلات تا سقف 50% از کل سرمایه گذاری طرح در صورت به توافق رسیدن سهامداران با بنیاد برکت خبر داد.
گفتنی است در این نشست تخصصی معاون اقتصادی استاندار، رئیس برنامه و بودجه ، رئیس سازمان جهاد
کشاورزی و معاون سازمان صنت، معدن و تجارت هم حضور داشتند.