صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:

استخدام کارخانه فولاد راور به زودی آغاز می شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:با اجرای فاز نخست کارخانه فولاد راور زمینه اشتغال برای ۲۰۰ نفر فراهم وبه زودی آگهی...
 استخدام آن توسط شرکت اعلام خواهد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ماین نیوز، دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت کارخانه فولاد شهرستان راور گفت: با توجه به پی گیری های انجام شده در خصوص موضوع ساخت پروژه کارخانه فولاد شهرستان راور گشایش خط اعتباری LC (ال سی) برای خریداری ماشین آلات این کارخانه توسط بانک تجارت صورت گرفته است و در حال حاضرعملیات سالن تولید این مجموعه ۹۸ درصد پیشرفت داشته و در حال اتمام است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ساخت بیش از 20 درصد از تجهیزات پروژه فولاد راورافزود: این پروژه دارای دو خط تولید است که هر کدام با ظرفیت ۳۵ هزار تن می باشد که در حال حاضر کار راه اندازی دو خط این مجموعه در دست اجراست و خط سوم نیز در ادامه افتتاح خواهد شد که در مجموع ظرفیت این کارخانه در فاز اول به ۱۰۰ هزار تن خواهد رسید.
وی افزود: با پایان فاز اول کارخانه فولاد شهرستان راور، عملیات ساخت فاز دوم این مجموعه با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن آغاز خواهد شد که جمعا این کارخانه ۲۰۰ هزار تن آهن اسفنجی تولید خواهد کرد.
نماینده مردم کرمان و راور تصریح کرد: حمل و نصب ماشین آلات این مجموعه حداکثر تا شش ماه دیگر انجام خواهد شد و ابتدای سال آینده در سال ۹۷ کارخانه فولاد شهرستان راور در فاز نخست با ظرفیت 100هزار تن کار خود را شروع خواهد کرد .
پورابراهیمی در پایان افزود: با اجرای فاز نخست کارخانه فولاد شهرستان راور زمینه اشتغال برای ۲۰۰ نیروی تخصصی نیز فراهم خواهد شد که اولویت با مردم شهرستان راور است که به زودی آگهی استخدام آن توسط شرکت اعلام خواهد شد.