صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در سومین کنگره سراسری حزب ندای ایرانیان،

خرازی: احزاب در جدول‌بندی‌های سیاسی قدرت جایگاه ویژه‌ای ندارند

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تأکید کرد: احزاب امروز در جدول‌بندی‌های سیاسی قدرت و مدیریت کشور جایگاه ویژه‌ای ندارند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سیدمحمد صادق خرازی در سومین کنگره سراسری حزب ندای ایرانیان که صبح امروز در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، گفت: اگر بخواهیم ایران، ایران شود باید بپذیریم و تلاش کنیم و گام‌هایی که نیاکان ما نرفتند برویم.
وی ادامه داد: باید جایگاه حزب را در جامعه و نظام سیاسی تحکیم کنیم. امروز حزب در جامعه ما دارای موقعیت ویژه‌ای نیست و احزاب امروز در جدول‌بندی‌های سیاسی قدرت و مدیریت کشور جایگاه ویژه‌ای ندارند، چاره‌ای نداریم و باید به گونه‌ای بیندیشیم که نس آینده ما، نسل کنشگری در تمام مناسبات سیاسی در بستر احزاب سیاسی باشد.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: سلام بر ندا، سلام بر اصلاحات و سلام بر همه کسانی که برای اصلاحات زحمت کشیده‌اند، نامشان مهجور است، به ویژه برادر بزرگوارم جناب آقای خاتمی عزیز.
خرازی همچنین تصریح کرد: فقدان حضور ایشان از یک طرف و از سوی دیگر از قول‌هایی که پدر عمران ایران،‌ پدر سازندگی ایران، پدر نوآوری ایران، پدر مجاهدت‌های ملت ایران که فقط امروز از او یادی باقی مانده، شادروان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که قرار بود این جلسه با حضور ایشان افتتاح شود و ایشان به من و آقای فراهانی این قول را داده بودند اما دست تقدیر متأسفانه اینگونه رقم زد که ما و ملت ایران تا زمانی که هستند قدرشان را نمی‌دانیم و بعد مرثیه خوان بلند و پربرکت ایشان می‌شویم. امیدوارم هر چه هست ما بتوانیم قدردان کسانی که امروز هستند و در واقع نیستند، باشیم.