صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت:

انعقاد 40 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی قزوین

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: در چهار ماهه اول سالجاری بالغ بر 40 قرارداد با سرمایه گذاران داخلی و خارجی...
 جهت استقرار در شهرکهای و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین ، " حمیدرضا خانپور " در حاشیه نخستین نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصتهای سرمایه گذاری استان قزوین در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز قزوین گفت : 30 هکتار از اراضی صنعتی شهرکها و نواحی صنعتی در چهار ماهه سالجاری به گروههای متقاضی سرمایه گذاری واگذار  شده که ازلحاظ جذب سرمایه گذاری در کشور در طول این مدت جزء سه استان برتر بوده که نشان از تمایل بخش خصوصی علی الخصوص سرمایه گذاران خارجی جهت حضور در شهرکهای صنعتی می باشد.
وی تصریح کرد : قطعا با فعال سازی واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی شاهد رونق تولید و اشتغال پایدار جوانان عزیز در شهرکهای صنعتی خواهیم بود به نحوی که با راه اندازی کامل این واحدها زمینه اشتغال یک هزار و 400 نفر فراهم میشود.
خانپور سرمایه گذاری در این واحدهای صنعتی را دو هزار 500 میلیارد ریال عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان بهره برداری 100 طرح صنعتی در حال ساخت و ساز ( نصب سوله و ماشین َآلات ) در آینده نزدیک را از دیگر برنامه های این حوزه برشمرد.
خانپور از حضور بیش از 10 هیئت تجاری و اقتصادی از کشورهای روسیه، آلمان، ترکیه، ارمنستان، کره جنوبی در طول چهار ماهه گذشته در شهرکهای صنعتی قزوین به منظور آشنایی با توانمندی های صنعتی ، ظرفیت ها، پتانسیل های سرمایه گذاری و مبادله فناوری و تکنولوژی خبر داد.
گفتنی است شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در نخستین نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصتهای سرمایه گذاری استان شرکت کرده است.