صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل بانک کشاورزی در جلسه ستاد گلخانه ای استان کرمانشاه :

بانک کشاورزی در کنار مردم است

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در معیت دکتر رضوی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و مهندس طهماسبی معاون وزیر جهادکشاورزی روز سه شنبه سوم مرداد...
 در سفر به استان کرمانشاه در جلسه ستاد گلخانه ای این استان که با حضور مدیران ارشد دستگاه های ذیربط و به میزبانی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه تشکیل شد، مشکلات گلخانه داران و رفع موانع موجود را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه، دکتر شهیدزاده در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت و نقش به سزای توسعه کشت های گلخانه ای در رونق تولید، اشتغال پایدار، تامین امنیت غذایی و بهبود فضای کسب وکار در کشور گفت: بانک کشاورزی با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، به عنوان سرباز دولت، در خدمت دولت و مجری سیاست های دولت تدبیر و امید است. وی افزود: توسعه کشت های گلخانه ای از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در اولویت برنامه های وزارت جهاد کشاورزی و به تبع آن در دستورکار بانک کشاورزی قرار داشته است .
شهید زاده تصریح کرد: بانک کشاورزی افتخار می کند که در کنار مردم است و خود را از مردم جدا نمی داند و برای اجرای سیاست های دولت و حمایت از تولید، خود را موظف می داند ابزارها و فناوری های نوین را برای حل مشکلات تولید کنندگان و توسعه اقتصادی کشور به کار گیرد.
وی تاکید کرد: بایستی برای حل مشکلات تولیدکنندگان و بهبود فضای کسب و کار کشور ، هم افزایی و تلاش مضاعف معمول داریم.
بر اساس این گزارش، در ادامه جلسه مشکلات و مطالبات گلخانه داران استان کرمانشاه مطرح و راهکارهای ممکن برای حل آن ها بررسی شد.
این گزارش می افزاید در پی این جلسه، دکتر شهیدزاده، دکتر رضوی و مهندس طهماسبی با خبرنگار صدا و سیمای استان کرمانشاه و اصحاب رسانه درباره نتایج این جلسه گفتگو کردند.
شایان ذکر است مدیرعامل بانک کشاورزی در نخستین ساعات سفر کاری خود به استان کرمانشاه ، از شعبه شهید بهشتی و مدیریت شعب بانک در این استان بازدید و با همکاران از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.