صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سرپرست بنیاد نخبگان خراسان‌جنوبی:

رویداد کارآفرینی هم‌نت در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

حسن هاشمی؛ سرپرست بنیاد نخبگان خراسان‌جنوبی ضمن اعلام خبر برگزاری رویداد کارآفرینی هم‌نت محصولات استراتژیک...
 در خراسان‌جنوبی، گفت: این رویداد سه مرحله ای شامل ایده پردازی حول فرصت ها و چالش ها، آموزش، کارتیمی و شکل گیری هسته های کارآفرین به صورت مستقل یا زیر نظر سرمایه گذار برگزار خواهد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بنیاد ملی نخبگان، وی با اشاره به اینکه هم‌نت، مخفف همکاری، مشکل گشایی، نوآوری و توانمندسازی است، افزود: این رویداد، فضایی برای مواجهه با فرصت های واقعی کسب‌وکار، نیازها و چالش های صنعت و بازار ایجاد کرده و با تشکیل تیم ها، ایده پردازی و توسعۀ ایده ضمن آموزش و ارائه مشاوره، تلاش دارد با ارزیابی داوران و سرمایه گذاران، گروه‌های تشکیل‌شده را به سمت ایجاد هسته های کارآفرینی سوق دهد.
هاشمی ادامه داد: در این مدل، با توجه به اینکه فن آفرین و سرمایه گذار اقدام به بیان فرصت و مسئله می‌کند، به عنوان تسهیلگر و یا سهام دار تیم را همراهی کرده و به روند رشد کسب‌وکار نوپای بوجود آمده، کمک می‌کند.
سرپرست بنیاد نخبگان خراسان‌جنوبی با اشاره به ظرفیت بالای استان خراسان‌جنوبی در تولید محصولاتی همچون زرشک، زعفران، عناب و انار ریال تصریح کرد: هم‌نت تلاش دارد بهترین طرح‌ها در هر یک از مراحل کاشت، داشت، برداشت، بازاریابی، برندینگ و صادرات این چهار محصول استراتژیک خراسان‌جنوبی، احصاء و مورد حمایت قرار گیرند.
وی در پایان گفت: رویداد هم‌نت خراسان‌جنوبی آبان‌ماه سال‌جاری با حمایت معاونت علمی‌و‌فناوری رئیس‌جمهور و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد و فراخوان اولیه و ثبت‌نام افراد از اواسط مردادماه شروع می‌شود.