صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون نوآوری و فنآوری وزیر ارتباطات اظهار کرد:

افتتاح نخستین پارک فناوری اطلاعات کشور در هفته آینده

امیرحسین دوایی با بیان اینکه پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در اتوبان تهران- کرج (جنب انیستیتو پاستور) واقع شده است گفت: روز یکشنبه...
 هفته آینده رونمایی اولیه از این مکان با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و دکتر فرهادی وزیر علوم انجام می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، معاون نوآوری و فنآوری وزیر ارتباطات اظهار کرد: نخستین گروه پذیرش شده برای استقرار در این پارک علمی انتخاب شده اند و قرار است با استقرار در پارک «فاوا» حمایت جدی از آنها صورت گیرد.وی با بیان اینکه مجوز احداث پارک «فاوا» از وزارت علوم اخذ شده است اضافه کرد: هم اکنون زیر ساخت های اولیه راه اندازی این پارک آماده شده و ظرفیتی بالغ بر ۲۴۰ متر به شرکت های متقاضی استقرار در این پارک اختصاص یافته است.
دوایی گفت: در این مرحله فرآیند پذیرش شرکت های متقاضی برای حضور در این پارک فناوری از طریق مجوز پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شده است اما به زودی برای مابقی تقاضاها، نحوه پذیرش اعلام خواهد شد.
دوایی در ادامه اشاره کرد: هم اکنون استقرار ۱۰ درصد کل ظرفیت پذیرش شرکت های فناوری در این پارک انجام شده است و امیدواریم تا یک سال و نیم آینده بالغ بر ۲۰۰ شرکت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در این پارک فناوری مستقر شود و مورد حمایت دولت قرار گیرند.