صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد:

مهلت ارسال درخواست ارائه ایده‌های کارآفرینی حوزه گردشگری تمدید شد

مهلت ارسال درخواست برای چهارمین استارتاپ دمو به عنوان فرصتی برای ارائه استارتاپ‌های حوزه گردشگری به سرمایه‌گذاران، که با حمایت...
 ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی برگزار می‌شود، تمدید شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، چهارمین استارتاپ دمو به همت مرکز فن بازار ملی ایران و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و پارک فناوری پردیس این معاونت برگزار می‌شود که مهلت ارسال درخواست آن تا 5 مردادماه تمدید شده است.
مرکز فن بازار ملی ایران در نظر دارد به منظور جذب سرمایه برای استارتاپ‏‌های حوزه گردشگری با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور چهارمین رویدادStartup Demo را برگزار کند.
این رویداد در نیمه مردادماه سالجاری در محل اتاق بازرگانی ایران با حضور سرمایه‌گذاران تخصصی این حوزه و استارتاپ‌های حوزه گردشگری بعنوان سرمایه پذیران برگزار خواهد شد.
محورهای اصلی این رویداد گردشگری مجازی، گردشگری و تفریح، گردشگری و صنایع دستی، گردشگری و اقامت است.
چهارمین رویدادStartup Demo در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ­‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارتاپ­‌ها) برگزار می‌­شود و استارتاپ‌­ها می‌‌­توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند.
سرمایه­‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ‌­ها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد، در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن‏بازار ادامه خواهد داشت.
یکی از خلأهای زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای استارتاپ دمو تلاش دارد این زمینه را برای شرکت های نوپا و استارتاپ ها برای سرمایه پذیری از یک طرف و برای سرمایه گذاران برای بررسی شرکت های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم کند.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت اینترنتی مرکز فن بازار ملی ایران به آدرس www.techmart.ir مراجعه کنند. این رویداد با حمایت پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
مهلت ارسال درخواست برای چهارمین استارتاپ دمو به عنوان فرصتی برای ارائه استارتاپ های حوزه گردشگری به سرمایه‌گذاران، که با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی برگزار می شود، تا 5 مردادماه 96 تمدید شد.