صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

نماینده مردم قزوین ، آبیک ، البرز و عضو کمیسیون صنایع معادن مجلس شورای اسلامی:

توانمند کردن کردن واحدهای تولیدی نیازمند انتقال تکنولوژی است

نماینده مردم قزوین ، آبیک ، البرز و عضو کمیسیون صنایع معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین راه برای دستیابی به تکنولوژی روز دنیا در صنعت نیاز به انتقال تکنولوژی از کشورهای دیگر است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین ، "سیده حمیده زرآبادی" در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین در مصاحبه با شبکه ملی خبر افزود: صنعتگران و تولید کنندگان داخلی ما می توانند با دست یابی به این تکنولوژی روز آنها رو بکار گیرند که لازمه آن  داشتن رابطه با کشورهای دیگر در بحث انتقال تکنولوژی می باشد که این موضوع باعث توانمند شدن صنایع در کشور می شود.
در این بازدید" حمیدرضا خانپور " مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اشاره به حضور نمایندگان مجلس در واحدهای تولیدی گفت: دعوت و حضور نمایندگان مردم شریف استان قزوین در مجلس شورای اسلامی بعنوان قانون گذار در واحدهای تولیدی و طرحهای صنعتی به منظور  بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و کمک برای رفع موانع تولید در راستای حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی بوده که این مهم با استقبال خوب صنعتگران مواجه شده است.
وی روند این کار را مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: اکثر صنایع در این بازدیدها، واحدها و طرحهای صنعتی که در دریافت تسهیلات بانکی، مباحث مالیاتی، بازار فروش و توسعه صادرات دچار مشکل بوده مورد هدف می باشند.
گفتنی است نماینده مجلس بهمراه مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان از خط تولید واحدهای صنعتی" آوا و خوشه" تولید کننده انواع شکلات ، "نوآوران برق آریا" تولید کننده پست های کمپکت برق فشار قوی و ضعیف و "ارمغان پونک غرب" تولید کننده انواع فرش ماشینی با برند "فرش عرش" در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند.