صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

به نقل از روابط عمومی بانک ملت

ارائه نسخه IOS همراه بانک جدید ملت

نسخه IOS همراه بانک جدید ملت در دسترس مشتریان دارنده گوشی های اپل قرار گرفت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملت، پس از ارائه نسخه جدید همراه بانک ویژه گوشی های دارای سیستم عامل اندروید، این نسخه برای گوشی های دارای سیستم عاملIOSنیز ارائه شد.
بر اساس این گزارش، سایت جدید همراه‌بانک ملت به نشانیmobile.bankmellat.ir/mobile‏https://در دسترس مشتریان قرار گرفته است.
در این راستا همزمان با ایجاد نمای گرافیکی جدید در سایت همراه بانک ملت، نسخه ۱.۰.۹ نرم افزار همراه بانک برای دارندگان تلفن‌همراه با سیستم عامل اندروید و همچنین نسخه ۱.۰.۰ نرم افزار همراه بانک برای دارندگان تلفن‌همراهAppleبا سیستم عاملIOS، قابل دریافت است.
بر این اساس، دارندگان تلفن‌همراهApple، برای دریافت نسخه جدید نرم افزار همراه بانک ملت نیازی به مراجعه به سایتApp Storeندارند و دریافت نرم افزار از طریق سایت جدید همراه بانک به دو روش دانلود نرم افزار ازطریق مرورگر تلفن همراه و دانلود فایلIPA  ازطریق مرورگر رایانه امکان پذیر شده است.
در عین حال، هم اکنون امکان دانلود نسخه اندروید با استفاده ازQR Codeنیز فراهم است و به زودی این امکان برای دارندگان تلفن‌همراهAppleنیز ارائه خواهد شد.
این گزارش حاکی است، ورود به سایت قدیم همراه بانک ملت و استفاده از خدمات مربوط به نسخه پیشین همراه بانک نظیر دریافت نرم افزار، دریافت کلید تبادل، انتخاب حساب‌ها و ... برای مشتریان، همچنان امکان پذیر است.
بانک ملت برای اطلاع رسانی بیشتر به مشتریان، نسبت به توزیع کتابچه‌های آموزشی مربوط به سامانه همراه بانک(نسخه جدید) و خدمت سپان(سامانه پرداخت از نزدیک‏- با استفاده از تکنولوژیNFC) نیز اقدام کرده است.