صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس جمعیت هلال احمر:

دولت یازدهم نقطه عطف حوزه سلامت کشور است

رئیس جمعیت هلال احمر، دوره ۴ ساله دولت یازدهم را، نقطه عطفی در حوزه سلامت کشور دانست.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، دکتر سیدامیرمحسن ضیائی در آیین افتتاح پروژه های درمانی شاهرود به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به تاریخچه افتتاح این دانشگاه و تقدیر از تمامی کسانی که در تاسیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نقش داشتند، به دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: طی این ۴ سال، انقلابی در حوزه سلامت کشور ایجاد شد.
وی همچنین با بیان اینکه طی ۳۲ سال که از تشکیل وزارت بهداشت و درمان گذشته؛ حوزه سلامت از بسیاری حوزه های دیگر پیشروتر بوده است، تاکید کرد: دوره ۴ ساله دولت یازدهم، نقطه عطفی در حوزه سلامت محسوب می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی در پست وزیر بهداشت، اولویت اعتبارات کشور در بخش سلامت از رده ۱۴ و ۱۵ به رده دوم و سوم صعود کرد، خاطرنشان کرد: دکتر هاشمی همه نظام و مجموعه را در این مسیر همراه و توجه دولت و شخص رئیس جمهوری را به اولویت سلامت جلب کرد.
ضیائی با اشاره به ایجاد ۲۴ هزار تخت بیمارستانی طی ۴ سال اخیر، تاکید کرد: در این مدت، توسعه زیرساخت های سلامت، شتاب بالایی پیدا کرد و امیدواریم در دوره جدید، بخش های دیگر طرح تحول سلامت نیز فعال شود.
وی همچنین به دیگر دستاوردهای طرح تحول سلامت، اشاره و ابراز امیدواری کرد که  با حضور دکتر هاشمی به عنوان سکاندار وزارت بهداشت در دولت دوازدهم، تکمیل طرح تحول سلامت تضمین شود.