صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

حیدری:

اصلاح‌طلبان هوشیار باشند

یک عضو فراکسیون امید با تاکید بر این‌که «اصلاح‌طلبان در بیان نقدها و نظرات‌شان هوشیار باشند» گفت: برخی به دنبال ایجاد اختلاف‌افکنی هستند،‌ پس هوشیار باشید که در بیان صحبت‌های‌تان این افراد در کمینتان نباشند،‌ چون در نهایت باعث انشقاق می‌شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از غلامرضا حیدری در تحلیلی درباره انتقادات برخی از اصلاح طلبان از یکدیگر در رسانه‌ها، گفت: اختلاف نظر واقعیتی در نظام خلقت است که در نهایت می‌تواند عاملی برای رشد و ارتقاء شود. منتهی این اختلاف نظرها باید منجر به رسیدن به تصمیم مقتضی و لازم شود نه این‌که اگر نظر اکثریت مخالف نظر فردی ما بود،‌ اظهارات خلاف واقعی مطرح شود.
وی ادامه داد: بر این اساس نظر شخصی من این است که دوستان، اختلافات را به سطح جامعه نکشند و هوشیار باشند که برخی در کمین آن‌ها نباشند چون در نهایت باعث انشقاق می‌شود. به عبارت دیگر برخی به انحای مختلف به دنبال اختلاف‌افکنی هستند،‌ پس برای رسیدن به این هدف به سراغ منتقدانی می‌روند که بیشتر نقدهای‌شان را رسانه‌ای می‌کنند، پس هوشیار باشید که قطعا این عزیزان به چنین بلوغ و هوشیاری رسیده‌اند.
وی به نقدهای مطرح شده درباره لیست اصلاح طلبان در انتخابات شوراها اشاره کرد و اظهار داشت: فارغ از هرگونه نقد به این لیست مهم خروجی رایی است که مردم بی‌سابقه به لیست رای داده‌اند. قطعا آقای خاتمی یکی از تاثیرگذارترین افراد برای رسیدن به این هدف بوده است. فکر می‌کنم که همه نیز به این موضوع اذعان دارند.
این نمایده اصلاح طلب مجلس  در ادامه گفت: با عنایت به تمامی شرایط معتقدم که نباید هر چیزی را رسانه‌ای کرد،‌ البته رسانه‌ها نیز باید برای خود حد و حدودی قائل شوند تا اعتماد و اعتبار لازم را کسب کنند. رسانه‌ای که همواره به دنبال مسائل اختلافی است،‌ نمی‌تواند مخاطب را جذب نماید،‌ به طوری که افکار عمومی به برخی از رسانه‌ها با قدمت زیاد بی اعتنا هستند و حتی برخلاف مطالب آن‌ها عمل می‌کنند.