چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

فابرگاس:

وقتی در آرسنال بودم از جان تری نفرت داشتم

ستاره اسپانیایی چلسی فاش کرد زمانی که در آرسنال بازی می‌کرده است از کاپیتان چلسی نفرت داشته است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا سسک فابرگاس تجربه حضور در دو تیم را در لیگ برتر دارد. او در آرسنال توانست برای خود نامی دست و پا کند و در چلسی به افتخارات مهمی چون قهرمانی در لیگ برتر رسید. این بازیکن درباره دوران حضور خود در آرسنال صحبت کرده است.
فابرگاس درباره تقابل با جان تری گفت: وقتی من در آرسنال بازی می‌کردم تقابل و درگیری های زیادی بین ما وجود داشت. حتی بعضی مواقع واقعا از او نفرت پیدا می‌کردم ولی در نهایت چیزی که بین ما بود حس احترامی بود که برای او قائل بودم چون او کاپیتان تیم رقیب بود و من بازیکن جوانی برای تیمم بودم.
جان تری بعد از ۱۹ فصل حضور در چلسی و انجام ۷۱۷ بازی برای این تیم در نهایت از چلسی جدا شد و به استون ویلا رفت تا از این به بعد در این تیم در لیگ دسته یک بازی کند. در همین رابطه فابرگاس گفت: تری فصل قبل واقعا فصل دشواری داشت با این حال نشان داد که واقعا کاپیتان تیم است و مانند یک رهبر برای تیم کار کرد و عملکرد خیلی خوبی توانست از خود نشان دهد. من برای او در ادامه دوران فوتبالش آرزوی موفقیت می کنم. او بازیکنی بود که سالها توانست در سطح حرفه ای کار خود را ادامه دهد و این اتفاقی است که امروزه کمتر برای بازیکنی رخ می دهد.
فابرگاس یکی از ۲۵ بازیکن تیم چلسی است که برای انجام تور پیش فصل خود به چین آمده است و می خواهد چهارمین فصل حضور خود در استمفوردبریج را شروع کند.