صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

اعتراف آقای خاص

مورینیو: هیچ کس نمی تواند مثل فرگوسن باشد

مورینیو بعد از این که اعلام کرده می خواهد ۱۵ سال دیگر در منچستریونایتد بماند، اعتراف کرده که مثل فرگوسن بودن غیرممکن است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، ژوزه مورینیو دوست دارد ۱۵ سال دیگر در تیم فوتبال منچستریونایتد بماند، اما به نظرش غیرممکن است که کسی مانند سر الکس فرگوسن شود.
او چندی پیش در گفتگو با ای‌اس‌پی‌ان گفت: برای ۱۵ سال آینده آماده‎ام. منظورم اینجا در منچستر است؟ بله، چرا که نه؟ باید اعتراف کنم مربی‌گری در این تیم بسیار متفاوت است. البته همیشه روی مربیان فشار زیاد است، همه به آن‌ها فشار می‎آورند که باید بازی‌ها را ببرند. واقعیت این است که فقط یک تیم می‎تواند ببرد و هر سال هم رقابت سخت‎تر می‎‏شود.
مورینیو در ادامه گفت: تلاش من در این باشگاه این است که ثابت کنم به دنبال چیزی فراتر از نتایج هستم و این قسمتی است که مردم فکر نمی‌کنند وظیفه یک مربی باشد. به نظر من کار من فراتر از کاری است که باید در زمین بازی انجام دهم.
سرمربی پرتغالی درباره سر الکس گفت: به نظرم دوران مربی‎گری سر الکس منحصر به فرد است. برابری با او ممکن نیست. هیچ کس نمی‏‌تواند در چنین باشگاهی برای چنین مدتی طولانی بماند. حتی بودن در این لیگ برای چنین مدتی هم کار سختی است. به نظرم آرسن ونگر آخرین مربی خواهد بود که چنین داستانی داشته است. من سعی می‎کنم موفق باشم تا بتوانم در فوتبال مدرن در یک تیم بمانم.