صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در گلستان انجام شد:

ترمیم پل آق امام آزادشهر در گلستان

رئیس اداره نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان از ترمیم قسمتی از پل آق امام آزادشهر که براثر سیلاب‌های گذشته تخریب شده بود، خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، ابوطالب جلینی کرد در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل اظهار کرد: قسمتی از رادیه (دیواره‌ها و گوشواره‌های پل)، دیوار برگشت آب و نرده پل در جریان سیلاب سالیان گذشته و قرنیزها و هندریل بر اثر هوازدگی دچار خوردگی شده بود، مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفتند.
به گفته وی، در حال حاضر بتن‌ریزی دهانه وسط و بتن‌ریزی پی سمت راست و چپ دیوار هدایت آب پل انجام شده و بعد از اتمام این عملیات، ترمیم پوشش پل هم انجام خواهد شد.
جلینی کرد ادامه داد: برای اجرای این کارها حدود ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، طول پل آق امام را ۶۰ متر با سه دهانه ۲۰ متری بیان کرد و گفت: این پل در پنج کیلومتری محور آزادشهر- مینودشت بعد از شهرستان آزادشهر قرار دارد.